foodora start met pick up mogelijkheid voor klanten


Bezorgdienst – Klanten van bezorgdienst foodora kunnen vanaf deze maand hun maaltijden ook zelf afhalen bij hun favoriete restaurants. De nieuwe pick up mogelijkheid is te gebruiken via de foodora app en website. Het biedt klanten de mogelijkheid om onderweg van werk naar huis een maaltijd op te pikken die normaal gesproken buiten het postcodegebied valt. Klanten kunnen bij het bestellen een keuze maken tussen laten bezorgen of zelf afhalen. Wanneer er wordt gekozen voor de pick up mogelijkheid geeft de app een afhaal tijdstip en de route naar het restaurant aan. Een bijkomend voordeel is dat het minimum ordertarief en uiteraard de bezorgkosten komen te vervallen en men niet hoeft te wachten op de fietsbezorger. “Wij vinden het belangrijk om flexibel te zijn voor onze klanten. Daarom bieden wij hen vanaf nu ook de mogelijkheid aan om voor de pick up optie te kiezen in plaats van bezorging”, zegt Vincent Hosman, Country Manager foodora Nederland. “We willen onze service blijven optimaliseren. Zo hebben we eerder dit jaar real-time order tracking gelanceerd binnen onze app. Nu voegen we de pick up toe.” Bron: foodora Bezorgdienst – Klanten van bezorgdienst foodora kunnen vanaf deze maand hun maaltijden ook zelf afhalen bij hun favoriete restaurants. De nieuwe pick up mogelijkheid is te gebruiken via de foodora app en website. Het biedt klanten de mogelijkheid om onderweg van werk naar huis een maaltijd op te pikken die normaal gesproken buiten het postcodegebied valt. Klanten kunnen bij het bestellen een keuze maken tussen laten bezorgen of zelf afhalen. Wanneer er wordt gekozen voor de pick up mogelijkheid geeft de app een afhaal tijdstip en de route naar het restaurant aan. Een bijkomend voordeel is dat het minimum ordertarief en uiteraard de bezorgkosten komen te vervallen en men niet hoeft te wachten op de fietsbezorger. “Wij vinden het belangrijk om flexibel te zijn voor onze klanten. Daarom bieden wij hen vanaf nu ook de mogelijkheid aan om voor de pick up optie te kiezen in plaats van bezorging”, zegt Vincent Hosman, Country Manager foodora Nederland. “We willen onze service blijven optimaliseren. Zo hebben we eerder dit jaar real-time order tracking gelanceerd binnen onze app. Nu voegen we de pick up toe.” Bron: foodora

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht



CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid