Foodservice Awards voor Sligro, McDonald’s en Unilever Food Solutions


Uitreikingen – Wie heeft de beste handelsrelatie. Deze vraag stond centraal tijdens het eerste FoodService Awards diner in Huis ter Duin in Noordwijk. McDonald’s, Sligro en Unilever Food Solutions gingen met de hoofdprijzen aan de haal. Het Foodservice Awards diner is een initiatief van het FSIN en het EFMI. Het is ook hun onderzoek, waarin fabrikanten, grossiers en horecabedrijven en -formules zijn gevraagd om elkaar aan de hand van een aantal vastgestelde criteria over en weer te beoordelen, dat ten grondslag ligt aan de uitreiking van de awards aan de verschillende foodservicebedrijven. McDonald’s, Sligro en Unilever Food Solutions gingen respectievelijk in de categorieën formules, grossiers en leveranciers met de hoofdprijzen naar huis. Naast deze overall prijzen werden onder de fabrikanten ook zes categorie-awards uitgereikt. Deze waren voor: Bavaria (alcoholische dranken), Menken Orlande (snacks en zoetwaren), United Coffee (non-alcoholische dranken), FrieslandCampina (koelvers), Unilever Food Solutions (houdbaar) en Ad van Geloven (diepvries). De prijsuitreiking ging gepaard met een diner, waarbij aan tafel gediscussieerd werd aan de hand van stellingen. De tafels werden voorgezeten door managers en eigenaren van bedrijven uit de Misset Horeca Top 100 grootste bedrijven en merken. Het is de doelstelling van het FSIN en het EFMI dat de awards jaarlijks terugkeren, net als het daaraan gekoppelde onderzoek, waarin de bedrijven precies kunnen zien hoe ze het in de ogen van handelspartners doen ten opzicht van hun concurrentie, op gebieden als productkennis en samenwerking   Bron: Misset Horeca/FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid