Foodservice Homies stelt delen centraal


Bijeenkomsten - Met je vakbroeders ongebonden afspreken en kennis met elkaar delen. Dat is de insteek van Foodservice Homies. Het initiatief van Mehmet Eser van Royaan hield gisteren een bijeenkomst in het Miele Inspirience Centre in Vianen. “Vaak ontmoet je elkaar vluchtig op beurzen of bij netwerkclubjes. Er zijn te weinig initiatieven waar men écht even de tijd neemt om met verschillende foodservice collega’s in gesprek te zijn”, vertelt Eser. Het begon met een LinkedIn groepje. Tien enthousiaste foodservice collega's werden er al snel vijftig, vijftig werden er honderd en inmiddels staat de teller op bijna 500. “Het werd tijd voor een event: De Foodservice Homies Borrel. Samen met vijftig Homies hebben we de kick-off gevierd. Gisteren, vijf maanden later, stonden we met 175 Homies bij Miele”, glundert Eser. Meer borrels Tijdens de bijeenkomsten van Foodservice Homies zijn er korte inspiratie momenten, maar gaan de aanwezige Homies vooral veel met elkaar in gesprek. Het delen staat centraal bij Foodservice Homies. Eser: “Je hoort wel of niet bij de familie en de drankjes betaal je zelf.” Inmiddels heeft Foodservice Homies hierdoor ook zijn eigen valuta geïntroduceerd: De Homies Betaalmunt. Komend jaar vinden er meerdere borrels, masterclasses en company visits plaats. Tijdens de borrel van gisteren bij Miele werd ook de Board of Brothers gepresenteerd, waarbij Pim Pelser, Remco Pot en Matty Geertsen de krachten bundelen om van het initiatief een nog groter succes te maken. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid