FoodserviceXS presenteert: Foodservice Marketing Award


Award - Aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven; de foodservicemarkt staat er bol van. Maar eigenlijk kent niemand ze echt goed. Dat verandert. De Foodservice Marketing Award onderscheidt het meest succesvolle marketinginitiatief. De Foodservice Marketing Award is een initiatief van Foodservice XS en wordt ondersteund door het crossmediale platform @FoodClicks. De criteria waaraan de winnaar moet voldoen zijn divers. De eerste norm: strategic fit geeft aan in hoeverre is het initiatief geïntegreerd in de algehele strategie van het bedrijf en welke analyses zijn aan het ontstaan vooraf gegaan? Creativiteit is een volgend criterium, want hoe is de analyse concreet vertaald naar de praktijk en hoe in de operationele uitvoering? Hoeverre is het initiatief vernieuwend te noemen voor het bedrijf en of de foodservicemarkt? Tevens speelt het resultaat een rol. Welk rendement in de meeste brede zin van het woord is er gerealiseerd als gevolg van de aanpak? De Foodservice Marketing Award is bestemd voor de leden van Foodservice XS en wordt uitgereikt op de eindejaarsbijeenkomst van Foodservice XS op 10 december 2013. De jury van de Foodservice Marketing Award staat onder leiding van Henry Robben, marketing professor op Nyenrode Business Universiteit. De voltallige adviesraad van Foodservice XS heeft zitting in de jury. Ook directeur Steffen van Beek van uitgeverij FootPrint (uitgever @FoodClicks) maakt onderdeel uit van de vakjury. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid