Gezocht: de beste marketingcase van 2015


Award - Welke ondernemingen binnen de foodservice hebben dit jaar de beste marketingcases? Dat gaat een vakkundige jury op 10 december 2015 bekendmaken tijdens de uitreiking van de Foodservice Marketing Award 2015. Inschrijven kan tot 30 september. De Foodservice Marketing Award wordt voor de derde keer georganiseerd door FoodserviceXs. Het initiatief wordt ondersteund door het crossmediale platform @FoodClicks en onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. In 2014 was La Place de winnaar van de award. De restaurantformule werd door de deskundige jury geroemd om de manier waarop het bedrijf de nieuwe merk- en kernwaarden in samenhang met een nieuwe pay-off - ‘Hou van natuurlijk’ - over de bühne heeft gebracht. Runner-up in de verkiezing was de campagne ‘Wildinspiratie’ van Sligro Food Group en Unilever Food Solutions. Twee awards Anders dan voorgaande edities worden er dit jaar niet één, maar twee awards uitgereikt. Inschrijvingen worden ingedeeld in twee categorieën: activatie (het activeren van de consument door middel van een product of concept) en innovatie (product- & conceptinnovatie). De inschrijvingen worden beoordeeld aan de hand van vijf criteria; strategic fit, rendement, creativiteit, samenwerken in de keten, en duurzaamheid. De jury van de Foodservice Marketing Award bestaat o.a. uit: Reinier Heijenberg (oprichter en business-strateeg van ISMC), Raymond Slootweg (oprichter van Force451), Steffen van Beek van uitgeverij FootPrint (uitgever van @FoodClicks) en de voltallige adviesraad van FoodserviceXs. De inschrijving is gestart op 1 september en duurt tot en met het einde van deze maand. Bedrijven die lid zijn van FoodserviceXs kunnen hun meest succesvolle marketingcase indienen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid