Groothandel Bidfood lanceert Academy, Jordy’s Keuken en bezorgplan


Groothandels - Bidfood heeft drie nieuwe concepten gelanceerd: de Bidfood Academy, Jordy’s Keuken en het Bidfood bezorgplan. Volgens de groothandel zijn de initiatieven ontwikkeld om de moderne horeca-ondernemer te ontzorgen. De horecabranche kampt met een nijpend personeelstekort en op zoek naar nieuw personeel vissen horeca-ondernemers allemaal in dezelfde vijver. “Hiermee lukt het niet om goede mensen te vinden”, zegt Wim Stroes, regiodirecteur Bidfood Noordwest-Nederland. “Hiervoor is er nu de Bidfood Academy, een eenjarige theorie- en praktijkopleiding voor aanstormend kooktalent om alle gewenste kennis en passie te garanderen.” Studenten krijgen een cursus, gaan naar school en leren vervolgens in de horeca de praktijk. “De Bidfood Academy biedt de combinatie van theorie en praktijk waarbij de student in no-time uitgroeit tot een volwaardige professionele kookkracht”, aldus Stroes. Lasten Een andere nieuwe oplossing voor de horeca die de groothandel presenteert is Jordy’s Keuken. “Dit is een concept dat wij op de markt hebben gebracht om gemak naar de keukens te brengen”, legt Stroes uit. “We maken mise en place voor de ondernemer die personeelstekort heeft en die een constante kwaliteit wil. Wij nemen de lasten op ons, doen het vervelende werk en zij kunnen zich puur concentreren op het afwerken en de gave dingen die hun restaurant zo uniek maken. Als Jordy’s Keuken hebben we samen met onze klanten een scala aan producten ontwikkeld en bedacht in onder meer soepen, sauzen, slow cooking, gegaard vlees en vis. Dit is een mise en place oplossing die de ondernemer tijd oplevert en hem in staat stelt zich te richten op wat écht belangrijk is: het presenteren van constante hoge kwaliteit gerechten aan de gasten.” Bezorging Waar bezorging in de Nederlandse horeca ‘booming’ is, twijfelen veel ondernemers nog of ze wel willen gaan bezorgen en zo ja, hoe ze dat moeten gaan doen. Hiervoor heeft de groothandel het Bidfood bezorgplan ontwikkeld. Stroes: “Hierin zetten we alles op een rijtje waar ondernemers aan moeten denken, wat ze bij bezorging tegenkomen. Het bezorgplan bestaat onder meer uit een volledig in eigen beheer zijnde bestelsite en app, slimme en snel te bereiden producten uit Jordy’s Keuken, specifieke keukenapparatuur, een speciale verpakkingslijn en promotiematerialen die de dienst bij de consument onder de aandacht brengen”, aldus Stroes die benadrukt dat de initiatieven van Bidfood zijn ingegeven om de horeca-ondernemer te ontzorgen. “Met onze partners willen wij de keuken efficiënter en meer rendabel maken. Slagen we daarin, dan winnen we allemaal.” Bron: @FoodClicks Meer hierover in de oktober-uitgave van vakblad @FoodClicks Groothandels - Bidfood heeft drie nieuwe concepten gelanceerd: de Bidfood Academy, Jordy’s Keuken en het Bidfood bezorgplan. Volgens de groothandel zijn de initiatieven ontwikkeld om de moderne horeca-ondernemer te ontzorgen. De horecabranche kampt met een nijpend personeelstekort en op zoek naar nieuw personeel vissen horeca-ondernemers allemaal in dezelfde vijver. “Hiermee lukt het niet om goede mensen te vinden”, zegt Wim Stroes, regiodirecteur Bidfood Noordwest-Nederland. “Hiervoor is er nu de Bidfood Academy, een eenjarige theorie- en praktijkopleiding voor aanstormend kooktalent om alle gewenste kennis en passie te garanderen.” Studenten krijgen een cursus, gaan naar school en leren vervolgens in de horeca de praktijk. “De Bidfood Academy biedt de combinatie van theorie en praktijk waarbij de student in no-time uitgroeit tot een volwaardige professionele kookkracht”, aldus Stroes. Lasten Een andere nieuwe oplossing voor de horeca die de groothandel presenteert is Jordy’s Keuken. “Dit is een concept dat wij op de markt hebben gebracht om gemak naar de keukens te brengen”, legt Stroes uit. “We maken mise en place voor de ondernemer die personeelstekort heeft en die een constante kwaliteit wil. Wij nemen de lasten op ons, doen het vervelende werk en zij kunnen zich puur concentreren op het afwerken en de gave dingen die hun restaurant zo uniek maken. Als Jordy’s Keuken hebben we samen met onze klanten een scala aan producten ontwikkeld en bedacht in onder meer soepen, sauzen, slow cooking, gegaard vlees en vis. Dit is een mise en place oplossing die de ondernemer tijd oplevert en hem in staat stelt zich te richten op wat écht belangrijk is: het presenteren van constante hoge kwaliteit gerechten aan de gasten.” Bezorging Waar bezorging in de Nederlandse horeca ‘booming’ is, twijfelen veel ondernemers nog of ze wel willen gaan bezorgen en zo ja, hoe ze dat moeten gaan doen. Hiervoor heeft de groothandel het Bidfood bezorgplan ontwikkeld. Stroes: “Hierin zetten we alles op een rijtje waar ondernemers aan moeten denken, wat ze bij bezorging tegenkomen. Het bezorgplan bestaat onder meer uit een volledig in eigen beheer zijnde bestelsite en app, slimme en snel te bereiden producten uit Jordy’s Keuken, specifieke keukenapparatuur, een speciale verpakkingslijn en promotiematerialen die de dienst bij de consument onder de aandacht brengen”, aldus Stroes die benadrukt dat de initiatieven van Bidfood zijn ingegeven om de horeca-ondernemer te ontzorgen. “Met onze partners willen wij de keuken efficiënter en meer rendabel maken. Slagen we daarin, dan winnen we allemaal.” Bron: @FoodClicks Meer hierover in de oktober-uitgave van vakblad @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid