Hanos geeft versgroepen de ruimte in heropende vestiging Utrecht


Groothandel – Negen maanden heeft de verbouwing geduurd, sinds de start media janurai, maar het resultaat van de maandag heropende Hanos-vestiging in Utrecht mag er dan ook zijn; er is ruim 3500 vierkante meter oppervlakte bijgekomen, waardoor de versgroepen en de nonfood afdeling alle ruimte hebben gekregen. Hanos Utrecht ademt in alles de sfeer van echte horecagroothandel. Geen overdaad aan standaard producten, maar een zorgvuldig opgebouwd basisassortiment aangevuld met diverse specialiteiten. De versgroepen zijn door de extra ruimte overzichtelijker geworden. Elke afdeling heeft ook een eigen kantoortje waar alle wensen van de klanten worden vastgelegd en van waaruit alle bestellingen worden geregeld. De afdeling wijnen is na de verbouwing zelfs verdubbeld en nu na de verbouwing ingericht op landen in plaats van op prijs en soort. De schappen zijn laag gehouden waardoor de winkelruimte overzichtelijk is. Veel aandacht is besteed aan de diverse sfeerbeelden langs de wanden, die tevens dienst doen als wegwijzers voor de bezoekers. Een trend die bij meer groothandels zichtbaar is om zoveel mogelijk producten bij elkaar in eigen ruimtes te presenteren, is ook bij Hanos doorgevoerd. Zo staat het koffie- en theegedeelte, vlak naast de horecahoek waar de klanten even kunnen zitten of waar ze adviezen kunnen krijgen van de kok. Alleen de apparatuur voor de koffie en het overige  non-food is apart gepresenteerd op de eerste etage. Naast meer ruimte voor de versgroepen, is ook de ruimte voor de bulkproducten volledig hernieuwd en heeft het bezorgcentrum een eigen afdeling gekregen met alle hardlopende artikelen van de groothandel, zodat deze rechtsreeks met de tien bezorgwagens meekunnen Bron: @FoodClicks

Groothandel – Negen maanden heeft de verbouwing geduurd, sinds de start media janurai, maar het resultaat van de maandag heropende Hanos-vestiging in Utrecht mag er dan ook zijn; er is ruim 3500 vierkante meter oppervlakte bijgekomen, waardoor de versgroepen en de nonfood afdeling alle ruimte hebben gekregen. Hanos Utrecht ademt in alles de sfeer van echte horecagroothandel. Geen overdaad aan standaard producten, maar een zorgvuldig opgebouwd basisassortiment aangevuld met diverse specialiteiten. De versgroepen zijn door de extra ruimte overzichtelijker geworden. Elke afdeling heeft ook een eigen kantoortje waar alle wensen van de klanten worden vastgelegd en van waaruit alle bestellingen worden geregeld. De afdeling wijnen is na de verbouwing zelfs verdubbeld en nu na de verbouwing ingericht op landen in plaats van op prijs en soort. De schappen zijn laag gehouden waardoor de winkelruimte overzichtelijk is. Veel aandacht is besteed aan de diverse sfeerbeelden langs de wanden, die tevens dienst doen als wegwijzers voor de bezoekers. Een trend die bij meer groothandels zichtbaar is om zoveel mogelijk producten bij elkaar in eigen ruimtes te presenteren, is ook bij Hanos doorgevoerd. Zo staat het koffie- en theegedeelte, vlak naast de horecahoek waar de klanten even kunnen zitten of waar ze adviezen kunnen krijgen van de kok. Alleen de apparatuur voor de koffie en het overige  non-food is apart gepresenteerd op de eerste etage. Naast meer ruimte voor de versgroepen, is ook de ruimte voor de bulkproducten volledig hernieuwd en heeft het bezorgcentrum een eigen afdeling gekregen met alle hardlopende artikelen van de groothandel, zodat deze rechtsreeks met de tien bezorgwagens meekunnen Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Colruyt onderdeel Solucious neemt Belgische Valfrais over

Overname - Solucious, de foodservicespecialist van Colruyt Group, heeft het familiebedrijf Valfrais, gevestigd in Bastenaken, overgenomen. Volgens beide partijen vullen het assortiment, het klantenbestand en het werkgebied elkaar goed aan. Met overname van 100% van de aandelen zet Solucious in op verdere groei in foodservice.

Lees bericht

Slootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen

Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...

Lees bericht


Sligro-M heropent vernieuwde groothandel in Brussel

Groothandel – Op donderdag 7 december 2023 is de volledig vernieuwde vestiging van Sligro-M in Brussel heropend. De openingshandeling werd gezamenlijk verricht door Laurent Nys (directeur van de vroegmarkt Mabru), Ludivine de Magnanville (voorzitter van de Federatie Horeca Brussel) en Pierre Kral (Sligro-M vestigingsmanager).

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid