Heineken lanceert alcoholvrij Heineken 0.0 bier in fles met blauw etiket


Horeca - Bierbrouwer Heineken introduceert vrijdag haar eerste alcoholvrije bier Heineken 0.0. Nederland is het eerste land waar de alcoholvrije Heineken wordt geïntroduceerd. Heineken 0.0 is volgens het concern ‘verfrissend’ en heeft ‘de karakteristieke fruitige tonen van de Heineken A-gist en een zacht moutige body’. De brouwer biedt hiermee consumenten de mogelijkheid om vaker te variëren in het moment waarop ze genieten van een Heineken; met of zonder alcohol. De lancering in Nederland is het startpunt voor de wereldwijde uitrol van Heineken 0.0. Opvallend is de nieuwe kleur op de verpakking: voor het eerst wijkt Heineken af van het bekende groen en stapt over op blauw, de kleur van de alcoholvrij categorie. Trends “De wereld verandert; gezondheid, welzijn en balans worden steeds belangrijker in ons leven”, aldus algemeen directeur Pascal Gilet van Heineken Nederland. “Deze trends stimuleren de groei van de alcoholvrije markt. We luisteren altijd goed naar de markt en willen met onze producten en innovaties voortdurend blijven inspelen op wat consumenten willen. Heineken 0.0 speelt uitstekend in op de toenemende vraag naar alcoholvrij en alcoholarm bier. We zien dan ook potentie in de markt voor een goedsmakend alcoholvrij bier en we geloven dat we dat met Heineken 0.0 kunnen bieden.” Heineken 0.0 is vanaf 7 maart beschikbaar in horeca en retail. Bron: @FoodClicks Horeca - Bierbrouwer Heineken introduceert vrijdag haar eerste alcoholvrije bier Heineken 0.0. Nederland is het eerste land waar de alcoholvrije Heineken wordt geïntroduceerd. Heineken 0.0 is volgens het concern ‘verfrissend’ en heeft ‘de karakteristieke fruitige tonen van de Heineken A-gist en een zacht moutige body’. De brouwer biedt hiermee consumenten de mogelijkheid om vaker te variëren in het moment waarop ze genieten van een Heineken; met of zonder alcohol. De lancering in Nederland is het startpunt voor de wereldwijde uitrol van Heineken 0.0. Opvallend is de nieuwe kleur op de verpakking: voor het eerst wijkt Heineken af van het bekende groen en stapt over op blauw, de kleur van de alcoholvrij categorie. Trends “De wereld verandert; gezondheid, welzijn en balans worden steeds belangrijker in ons leven”, aldus algemeen directeur Pascal Gilet van Heineken Nederland. “Deze trends stimuleren de groei van de alcoholvrije markt. We luisteren altijd goed naar de markt en willen met onze producten en innovaties voortdurend blijven inspelen op wat consumenten willen. Heineken 0.0 speelt uitstekend in op de toenemende vraag naar alcoholvrij en alcoholarm bier. We zien dan ook potentie in de markt voor een goedsmakend alcoholvrij bier en we geloven dat we dat met Heineken 0.0 kunnen bieden.” Heineken 0.0 is vanaf 7 maart beschikbaar in horeca en retail. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid