Heineken start in Nederland campagne nieuwe cidermerk Apple Bandit


Dranken - Bierbrouwer Heineken start vrijdag met de multimedia-campagne rond het in juni geïntroduceerde cidermerk Apple Bandit. De campagne heeft de titel ‘Follow that Fox! gekregen. In de campagne van Apple Bandit staat de vos centraal die in het logo van de cider is te zien. In de campagne steelt de vos alleen de beste appels op prominente plaatsen in de stad. Vanuit het perspectief van de vos komt de kijker terecht op de plaats waar hij de knapperige en sappige appels verzamelt. Hier worden ze vervolgens geperst, gemengd en gefermenteerd tot een heerlijke cider. “Met de campagne introduceren we het merk Apple Bandit aan Nederland”, zegt Bram Westenbrink, marketing directeur Heineken Nederland. “Met het merk willen we mensen inspireren om iets nieuws te proberen, want in het leven moet je pakken wat je pakken kan. Onze doelstelling is daarnaast om uit te leggen wat cider is en waar de categorie voor staat. We hopen natuurlijk dat heel Nederland deze zomer Apple Bandit gaat proeven.” Bioscopen De commercial is zowel op televisie als in bioscopen te zien. Daarnaast zal de campagne een digitaal vervolg krijgen. De cider Apple Bandit (4,5% alcohol) is een maand geleden door Heineken geïntroduceerd in 30cl fles in de varianten Crisp Apple en Juicy Pear. Bron: Heineken/@FoodClicks

Dranken - Bierbrouwer Heineken start vrijdag met de multimedia-campagne rond het in juni geïntroduceerde cidermerk Apple Bandit. De campagne heeft de titel ‘Follow that Fox! gekregen. In de campagne van Apple Bandit staat de vos centraal die in het logo van de cider is te zien. In de campagne steelt de vos alleen de beste appels op prominente plaatsen in de stad. Vanuit het perspectief van de vos komt de kijker terecht op de plaats waar hij de knapperige en sappige appels verzamelt. Hier worden ze vervolgens geperst, gemengd en gefermenteerd tot een heerlijke cider. “Met de campagne introduceren we het merk Apple Bandit aan Nederland”, zegt Bram Westenbrink, marketing directeur Heineken Nederland. “Met het merk willen we mensen inspireren om iets nieuws te proberen, want in het leven moet je pakken wat je pakken kan. Onze doelstelling is daarnaast om uit te leggen wat cider is en waar de categorie voor staat. We hopen natuurlijk dat heel Nederland deze zomer Apple Bandit gaat proeven.” Bioscopen De commercial is zowel op televisie als in bioscopen te zien. Daarnaast zal de campagne een digitaal vervolg krijgen. De cider Apple Bandit (4,5% alcohol) is een maand geleden door Heineken geïntroduceerd in 30cl fles in de varianten Crisp Apple en Juicy Pear. Bron: Heineken/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid