Heineken verbindt supermarkt direct aan horeca met Biertegoed promotie


Bier – Bierbrouwer Heineken introduceert ‘Heineken Biertegoed’, een programma dat consumenten die hun bier in de supermarkt hebben gekocht, verbindt met een bezoek aan een horecalocatie voor een vers getapt Heineken biertje. Bij aankoop van Heineken producten met ‘Biertegoed’ in de supermarkt kunnen consumenten een code op de verpakking activeren in de Heineken Biertegoed app. Het Biertegoed kan daarna worden verzilverd voor een vers getapt Heineken biertje bij deelnemende horecalocaties in heel Nederland. Met Biertegoed biedt Heineken Nederlandse bierdrinkers tips en inspiratie, heeft de supermarkt een innovatieve promotie en worden horecaondernemers geholpen om conumenten naar hun bar te krijgen. Ruim 2000 horecagelegenheden nemen deel aan Heineken Biertegoed. Verbinden “Met Heineken Biertegoed willen we voor het eerst het horeca- en retailkanaal direct met elkaar verbinden”, zegt marketing directeur Bram Westenbrink van Heineken Nederland. “Met dit programma laten we bierliefhebbers die Heineken met Biertegoed in de supermarkt kopen ook de rijke wereld van de Heineken horecazaken ontdekken. Naast de mogelijkheid om het Heineken Biertegoed aan de bar te verzilveren, geven we consumenten met de Biertegoed app ook persoonlijke en locatiegebonden tips over mooie horecalocaties die aan het programma deelnemen. Op de app is allerlei informatie te vinden over de aangesloten kroegen. Zo kunnen bierliefhebbers samen met vrienden nieuwe cafés ontdekken en daar genieten van een mooi vers getapt glas Heineken.” Stap “We zetten met Heineken Biertegoed de volgende stap in de service die wij bieden aan horeca-ondernemers en bouwen een brug voor klanten tussen retail en horeca”, zegt Geert Minnart, directeur horeca Heineken Nederland. “Hiermee helpen we bareigenaren en horecaondernemers door klanten naar hun bar te trekken. Ondernemers kunnen tegelijkertijd via hun eigen pagina in de app direct met consumenten communiceren, door bijvoorbeeld te laten weten dat er live voetbalwedstrijden worden uitgezonden. De horeca heeft heel positief gereageerd op dit initiatief en met 2000 deelnemende horecazaken maken we een vliegende start met het Heineken Biertegoed programma.” De Heineken Biertegoed app is gratis verkrijgbaar in iTunes en Google Play. De app biedt ook een overzicht van de horecalocaties waar het Biertegoed kan worden verzilverd. Bron: @FoodClicks Bier – Bierbrouwer Heineken introduceert ‘Heineken Biertegoed’, een programma dat consumenten die hun bier in de supermarkt hebben gekocht, verbindt met een bezoek aan een horecalocatie voor een vers getapt Heineken biertje. Bij aankoop van Heineken producten met ‘Biertegoed’ in de supermarkt kunnen consumenten een code op de verpakking activeren in de Heineken Biertegoed app. Het Biertegoed kan daarna worden verzilverd voor een vers getapt Heineken biertje bij deelnemende horecalocaties in heel Nederland. Met Biertegoed biedt Heineken Nederlandse bierdrinkers tips en inspiratie, heeft de supermarkt een innovatieve promotie en worden horecaondernemers geholpen om conumenten naar hun bar te krijgen. Ruim 2000 horecagelegenheden nemen deel aan Heineken Biertegoed. Verbinden “Met Heineken Biertegoed willen we voor het eerst het horeca- en retailkanaal direct met elkaar verbinden”, zegt marketing directeur Bram Westenbrink van Heineken Nederland. “Met dit programma laten we bierliefhebbers die Heineken met Biertegoed in de supermarkt kopen ook de rijke wereld van de Heineken horecazaken ontdekken. Naast de mogelijkheid om het Heineken Biertegoed aan de bar te verzilveren, geven we consumenten met de Biertegoed app ook persoonlijke en locatiegebonden tips over mooie horecalocaties die aan het programma deelnemen. Op de app is allerlei informatie te vinden over de aangesloten kroegen. Zo kunnen bierliefhebbers samen met vrienden nieuwe cafés ontdekken en daar genieten van een mooi vers getapt glas Heineken.” Stap “We zetten met Heineken Biertegoed de volgende stap in de service die wij bieden aan horeca-ondernemers en bouwen een brug voor klanten tussen retail en horeca”, zegt Geert Minnart, directeur horeca Heineken Nederland. “Hiermee helpen we bareigenaren en horecaondernemers door klanten naar hun bar te trekken. Ondernemers kunnen tegelijkertijd via hun eigen pagina in de app direct met consumenten communiceren, door bijvoorbeeld te laten weten dat er live voetbalwedstrijden worden uitgezonden. De horeca heeft heel positief gereageerd op dit initiatief en met 2000 deelnemende horecazaken maken we een vliegende start met het Heineken Biertegoed programma.” De Heineken Biertegoed app is gratis verkrijgbaar in iTunes en Google Play. De app biedt ook een overzicht van de horecalocaties waar het Biertegoed kan worden verzilverd. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid