Heinz lanceert ‘Grow Your Own’ programma


Actie - Heinz lanceert in Nederland hun wereldwijde Grow Your Own programma. Met dit programma daagt de bekendste producent van tomatenketchup Nederlandse huishoudens uit om hun eigen Heinz tomaten te verbouwen. Het bedrijf deelt zijn 140 jaar kennis en kunde van tomatenteelt, from field to fork. Want hoewel iedereen weet dat ketchup gemaakt wordt van tomaten, weten maar weinig mensen hoe het productieproces er precies uit ziet en hoe de geliefde smaak tot stand komt. Sinds 1 maart zijn de flessen met Heinz tomatenzaadjes verkrijgbaar bij een aantal reguliere verkooppunten in Nederland. “Met het Grow Your Own programma wil Heinz niet alleen mensen informeren over het productie- en smaakproces van Heinz Tomato Ketchup, maar wereldwijd ook families inspireren om zelf tomaten te verbouwen en zich te verdiepen in het proces achter het product. In verschillende Europese landen is het programma succesvol gelanceerd en zijn consumenten aan de slag om hun eigen tomaten te verbouwen. Nu is ook Nederland aan de beurt om kennis te maken met het verhaal achter Heinz,” zegt Anya Pieroen, Communicatiemanager The Kraft Heinz Company in de Benelux. Bron: Heinz Actie - Heinz lanceert in Nederland hun wereldwijde Grow Your Own programma. Met dit programma daagt de bekendste producent van tomatenketchup Nederlandse huishoudens uit om hun eigen Heinz tomaten te verbouwen. Het bedrijf deelt zijn 140 jaar kennis en kunde van tomatenteelt, from field to fork. Want hoewel iedereen weet dat ketchup gemaakt wordt van tomaten, weten maar weinig mensen hoe het productieproces er precies uit ziet en hoe de geliefde smaak tot stand komt. Sinds 1 maart zijn de flessen met Heinz tomatenzaadjes verkrijgbaar bij een aantal reguliere verkooppunten in Nederland. “Met het Grow Your Own programma wil Heinz niet alleen mensen informeren over het productie- en smaakproces van Heinz Tomato Ketchup, maar wereldwijd ook families inspireren om zelf tomaten te verbouwen en zich te verdiepen in het proces achter het product. In verschillende Europese landen is het programma succesvol gelanceerd en zijn consumenten aan de slag om hun eigen tomaten te verbouwen. Nu is ook Nederland aan de beurt om kennis te maken met het verhaal achter Heinz,” zegt Anya Pieroen, Communicatiemanager The Kraft Heinz Company in de Benelux. Bron: Heinz

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid