HelloFresh geeft kijkje in keuken met nieuwe campagne
Online – Maaltijdbox-leverancier HelloFresh komt met een nieuwe campagne, waarbij het bedrijf een kijkje geeft in de keuken. Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh Benelux: “Bij HelloFresh werkt een team met veel passie en liefde voor lekker eten aan de receptuur van onze maaltijdboxen. Dat gevoel was de basis voor onze nieuwe tv-commercial en is iets dat we nog niet eerder hebben getoond in onze campagnes.” In de commercial treden de échte HelloFresh-chefs en medewerkers op. Frederiks: “Ons uitgangspunt is om vers, gevarieerd en lekker eten binnen 30 minuten op de tafels van onze klanten te krijgen. De chefs van HelloFresh koken met de seizoenen mee en kiezen voor groenten die niet bij iedereen bekend zijn. In de zomer staan bijvoorbeeld meer gerechten met broccoli, postelein, spinazie en paksoi op het menu.” Gemiddeld tovert de Nederlander vijf keer per week een zelf bereide maaltijd op tafel. En het liefst is die vers, gevarieerd en snel klaar. Maaltijdbox-leveranciers spelen op die trend in door juiste hoeelheden in combinatie met recepten aan te bieden. Bron: HelloFresh/@FoodClicks
Online – Maaltijdbox-leverancier HelloFresh komt met een nieuwe campagne, waarbij het bedrijf een kijkje geeft in de keuken. Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh Benelux: “Bij HelloFresh werkt een team met veel passie en liefde voor lekker eten aan de receptuur van onze maaltijdboxen. Dat gevoel was de basis voor onze nieuwe tv-commercial en is iets dat we nog niet eerder hebben getoond in onze campagnes.” In de commercial treden de échte HelloFresh-chefs en medewerkers op. Frederiks: “Ons uitgangspunt is om vers, gevarieerd en lekker eten binnen 30 minuten op de tafels van onze klanten te krijgen. De chefs van HelloFresh koken met de seizoenen mee en kiezen voor groenten die niet bij iedereen bekend zijn. In de zomer staan bijvoorbeeld meer gerechten met broccoli, postelein, spinazie en paksoi op het menu.” Gemiddeld tovert de Nederlander vijf keer per week een zelf bereide maaltijd op tafel. En het liefst is die vers, gevarieerd en snel klaar. Maaltijdbox-leveranciers spelen op die trend in door juiste hoeelheden in combinatie met recepten aan te bieden. Bron: HelloFresh/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek