Het IJshuisje in Beek heropend als Eetwinkel Het Cabrys


Convenience - In winkelcentrum Makado in Beek is woensdag snackbar, lunchroom en ijssalon het IJshuisje heropend onder de nieuwe naam ‘Eetwinkel Het Cabrys’. Eetwinkel is een totaal formuleconcept, speciaal ontwikkeld voor de horeca, waarin verantwoorde voeding, lokale marketing en social media een belangrijke rol spelen. “Door de samenwerking met Eetwinkel kunnen wij onze klanten nog beter bedienen in een sfeervolle ambiance met een nog breder en smaakvol assortiment heerlijke producten”, aldus de Beekse ondernemers Pascal van Vossen en Marita van Dooren. Visie Eetwinkel Het Cabrys wil zich onder de paraplu van Eetwinkel nog meer inzetten op vers en gastvrijheid. Binnen Eetwinkel blijven de ondernemers zelf hun koers bepalen, maar krijgen daarnaast professionele ondersteuning op onder meer presentatie en social media. “We zoeken bij Eetwinkel ondernemers met passie en een eigen visie”, zegt concept-manager René van den Heuvel van Eetwinkel. “Ondernemers die elkaar kunnen inspireren en bereid zijn om samen te werken en van elkaar te leren. Geen kwantiteit, maar kwaliteit is ons motto. Ik ben dan ook erg trots dat Pascal en Marita de keuze hebben gemaakt zich aan te sluiten bij onze club.” Eetwinkel Het Cabrys wordt mogelijk gemaakt in samenwerking met de voorde Nederlandse markt nieuwe horecagroothandel Chefs Culinar. Bron: @FoodClicks Convenience - In winkelcentrum Makado in Beek is woensdag snackbar, lunchroom en ijssalon het IJshuisje heropend onder de nieuwe naam ‘Eetwinkel Het Cabrys’. Eetwinkel is een totaal formuleconcept, speciaal ontwikkeld voor de horeca, waarin verantwoorde voeding, lokale marketing en social media een belangrijke rol spelen. “Door de samenwerking met Eetwinkel kunnen wij onze klanten nog beter bedienen in een sfeervolle ambiance met een nog breder en smaakvol assortiment heerlijke producten”, aldus de Beekse ondernemers Pascal van Vossen en Marita van Dooren. Visie Eetwinkel Het Cabrys wil zich onder de paraplu van Eetwinkel nog meer inzetten op vers en gastvrijheid. Binnen Eetwinkel blijven de ondernemers zelf hun koers bepalen, maar krijgen daarnaast professionele ondersteuning op onder meer presentatie en social media. “We zoeken bij Eetwinkel ondernemers met passie en een eigen visie”, zegt concept-manager René van den Heuvel van Eetwinkel. “Ondernemers die elkaar kunnen inspireren en bereid zijn om samen te werken en van elkaar te leren. Geen kwantiteit, maar kwaliteit is ons motto. Ik ben dan ook erg trots dat Pascal en Marita de keuze hebben gemaakt zich aan te sluiten bij onze club.” Eetwinkel Het Cabrys wordt mogelijk gemaakt in samenwerking met de voorde Nederlandse markt nieuwe horecagroothandel Chefs Culinar. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid