Hilton speelt met Grab & Go en chinees ontbijt in op snelle zakelijke ontbijter


Horeca - Hilton is gestart met een ontbijtservice Grab&Go voor zakenmensen en een speciaal ontbijt voor Chinese gasten in restaurant Issimo. Het geronommeerde hotel speelt hiermee in de veranderende vraag naar goedkoper en sneller ontbijten.   De gasten in het Hilton zijn vooral internationale zakenmensen, advocaten en toeristen. Voor de zakenmensen geldt dat zij weinig tijd hebben om ’s ochtends van een uitgebreid ontbijt te genieten in het restaurant. Voor hen is daarom een fraaie Grab & Go-service gestart. In de espressobar Issimo kunnen gasten en bezoekers ontbijtjes, fruitsalades maar ook Italiaanse specialiteiten, sandwiches, salades en pasta’s ter plekke nuttigen maar alles kan ook in keurig verpakte boxes worden meegenomen. De prijzen zijn overigens vergelijkbaar met die van de lunchrooms en broodjeszaken in de nabijgelegen winkelstraat. Van die snelle en makkelijk service wordt veel gebruikt gemaakt.   Chinees ontbijt “Het is belangrijk, vertelt Payer, om je gasten, hun wensen en dagritme goed te kennen en daar op te anticiperen. De Grab & Go-service is daar een voorbeeld van maar ook de mogelijkheid voor andere gasten om uit andere soorten ontbijt te kiezen.   De boekingssite Hotel.com vroeg vorig jaar 2500 reizigers uit 19 landen naar hun ontbijtvoorkeuren. Ruim driekwart van de ondervraagde hotelgasten gebruikt graag het ontbijt in het hotel. De anderen gaan op zoek naar een andere eetgelegenheid in de buurt omdat dat goedkoper of sneller is.   Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid