Hoofdrol Morgan Freeman in commercial Swinckels’ superior pilsener


Horeca - De Amerikaanse filmster Morgan Freeman speelt de hoofdrol in de nieuwste commercial voor Swinckels’ superior pilsener. De boodschap van Morgan Freeman in de commercial is ‘Luister naar je inner voice’. De filmster verwijst hiermee naar inspiratie bij de familie Swinkels toen ze Swinckels’ superior pilsener brouwden. De bierbrouwer bundelde zijn krachten met de wereldster ter ere van de introductie van Swinckels’ superior pilsener in het retailkanaal. Het premium pils maakt deze week na tien jaar de stap van horeca naar retail en wordt daarmee volgens de bierbrouwer het meest verfijnde pils in het reguliere pilsener-segment. Swinckels’ wordt gebrouwen in Lieshout met mineraalwater uit eigen bron en gist dat exclusief voor de familie wordt gekweekt. De smaak van de premium pilsener wordt omschreven als ‘licht kruidig en fruitig met een verfijnde bitter en een mooie, zachte afronding’. Swinckels’ is in de horeca verkrijgbaar bij ruim 650 locaties waaronder 15 procent van de Nederlandse sterrenrestaurants. Bron: @FoodClicks Horeca - De Amerikaanse filmster Morgan Freeman speelt de hoofdrol in de nieuwste commercial voor Swinckels’ superior pilsener. De boodschap van Morgan Freeman in de commercial is ‘Luister naar je inner voice’. De filmster verwijst hiermee naar inspiratie bij de familie Swinkels toen ze Swinckels’ superior pilsener brouwden. De bierbrouwer bundelde zijn krachten met de wereldster ter ere van de introductie van Swinckels’ superior pilsener in het retailkanaal. Het premium pils maakt deze week na tien jaar de stap van horeca naar retail en wordt daarmee volgens de bierbrouwer het meest verfijnde pils in het reguliere pilsener-segment. Swinckels’ wordt gebrouwen in Lieshout met mineraalwater uit eigen bron en gist dat exclusief voor de familie wordt gekweekt. De smaak van de premium pilsener wordt omschreven als ‘licht kruidig en fruitig met een verfijnde bitter en een mooie, zachte afronding’. Swinckels’ is in de horeca verkrijgbaar bij ruim 650 locaties waaronder 15 procent van de Nederlandse sterrenrestaurants. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Mooie Boules komt met ‘speelthuis pakketten’

Ludiek – De locaties van Mooie Boules gaan samen met spelkoning 999 Games speciale ‘speelthuis pakketten’ samenstellen. De pakketten bestaan uit verschillende kaart-, dobbel- en bordspelletjes en zijn daarnaast gevuld met Mooie Boules - en partnerproducten, zoals speciaalbieren, de eigen huiswijnen, kaas- en vleesdelicatessen.

Lees bericht


Bavaria verandert bedrijfsnaam in Swinkels Family Brewers

Naamswijziging - De Lieshoutse bierbrouwerij Bavaria verandert zijn bedrijfsnaam in Swinkels Family Brewers. De naamgeving van het bier blijft onveranderd. De Brabants bierbrouwer wil met de naamsverandering in Swinkels Family Brewers internationaal herkenbaarder zijn voor nieuwe klanten. In het nieuwe logo staat de letter ‘S’ van Swinkels centraal. De naamsverandering betreft uitsluitend de bedrijfsnaam. Biermerken zoals Palm en Rodenbach blijven...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid