Horeca-ondernemers sluiten zich actief aan bij FoodIntro Nederland


Horeca - Meer dan 130 zelfstandige ondernemers hebben zich aangesloten sinds de introductie twee weken geleden van FoodIntro Nederland, een platform dat fabrikanten en ondernemers online met elkaar verbindt. Twee weken geleden werd FoodIntro Nederland gelanceerd. Volgens initiatiefnemer Mehmet Eser met succes, want inmiddels hebben meer dan 130 zelfstandige ondernemers zich bij het initiatief aangesloten. “FoodIntro is een technisch, online en vernieuwend platform wat je het beste kunt vergelijken als een soort combinatie van Bol.com en Netflix. Hierin leggen we de verbinding tussen fabrikanten en ondernemers met acties, inspiratie en kennis op basis van persoonlijke en zakelijke voorkeuren. Maar dan inclusief de persoonlijke karakter van Coolblue, de actiematigheid van Groupon/Scoupy, videoreportages á la de Keuringsdienst van Waarde en enquêtetool als SurveyMonkey. En dat vervolgens op onze manier, dus vernieuwend, online, 100% transparant en toegankelijk. Zo maken we het voor zowel fabrikanten als ondernemers makkelijker om met elkaar te samenwerken”, aldus Eser. Samenwerking Eser, ook initiatiefnemer achter Foodservice Homies, streeft ernaar alle zelfstandige ondernemers en fabrikanten te helpen om het maximale uit elkaar te halen. “Ik geloof dat we elkaar nodig hebben, omdat we het samen, met zijn allen, moeten doen. Met Foodservice Homies focus ik me op de onderlinge samenwerking tussen fabrikanten, grossiers en formules. Met FoodIntro gaan we nu ook voor de verbinding tussen fabrikanten en ondernemers. Op deze manier willen wij op een actieve wijze onze bijdrage leveren aan de totale samenwerking in de gehele keten.” Bron: @FoodClicks Horeca - Meer dan 130 zelfstandige ondernemers hebben zich aangesloten sinds de introductie twee weken geleden van FoodIntro Nederland, een platform dat fabrikanten en ondernemers online met elkaar verbindt. Twee weken geleden werd FoodIntro Nederland gelanceerd. Volgens initiatiefnemer Mehmet Eser met succes, want inmiddels hebben meer dan 130 zelfstandige ondernemers zich bij het initiatief aangesloten. “FoodIntro is een technisch, online en vernieuwend platform wat je het beste kunt vergelijken als een soort combinatie van Bol.com en Netflix. Hierin leggen we de verbinding tussen fabrikanten en ondernemers met acties, inspiratie en kennis op basis van persoonlijke en zakelijke voorkeuren. Maar dan inclusief de persoonlijke karakter van Coolblue, de actiematigheid van Groupon/Scoupy, videoreportages á la de Keuringsdienst van Waarde en enquêtetool als SurveyMonkey. En dat vervolgens op onze manier, dus vernieuwend, online, 100% transparant en toegankelijk. Zo maken we het voor zowel fabrikanten als ondernemers makkelijker om met elkaar te samenwerken”, aldus Eser. Samenwerking Eser, ook initiatiefnemer achter Foodservice Homies, streeft ernaar alle zelfstandige ondernemers en fabrikanten te helpen om het maximale uit elkaar te halen. “Ik geloof dat we elkaar nodig hebben, omdat we het samen, met zijn allen, moeten doen. Met Foodservice Homies focus ik me op de onderlinge samenwerking tussen fabrikanten, grossiers en formules. Met FoodIntro gaan we nu ook voor de verbinding tussen fabrikanten en ondernemers. Op deze manier willen wij op een actieve wijze onze bijdrage leveren aan de totale samenwerking in de gehele keten.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid