Horeca serveert steeds vaker garnalen-, paling- en groentekroket


Snacks - De vraag naar speciale kroketten neemt gestaag toe. Naast de gebruikelijke rundvlees- en kalfsvleeskroket verrijken restaurants, cafés, hotels en cateraars hun menukaart steeds vaker met exlusieve ‘croquetten’. De trend komt doordat consumenten meer beleving van de horeca verwachten, ze worden graag verrast en waarderen zodoende een ruimere keuze op het gebied van kroketten. Dit signaleert Oma Bobs, fabrikant van frituursnacks. De speciale ‘croquetten’ die het meeste aan populariteit winnen zijn de garnalen-, paling- en groentekroket. In de eerste maanden van 2016 is de vraag naar speciale kroketten bij Oma Bobs met ruim 30% gestegen ten opzichte van 2015. Marge “Ik ben blij dat er steeds vaker speciale kroketten op de menukaarten van de horeca verschijnen”, zegt Jurgen Ottenhoff, oprichter Oma Bobs Snacks. “Gezien de positieve reacties van onze klanten en de toegenomen vraag wordt dat gewaardeerd door de gasten. Dat is goed voor zowel de horeca, die doorgaans een hogere marge kan maken met speciale kroketten, als voor het culinaire imago van de kroket waaraan wij vol enthousiasme blijven bouwen. Verder zie ik dat speciale kroketten door onze klanten steeds vaker in de mini-kroket uitvoering als voorgerecht worden geserveerd.” Oma Bobs besteedt veel aandacht aan de ontwikkeling van speciale kroketten. Zo is vorig jaar in samenwerking met Paling.nl de Oma Bobs paling.nl croquette geïntroduceerd. Snacks - De vraag naar speciale kroketten neemt gestaag toe. Naast de gebruikelijke rundvlees- en kalfsvleeskroket verrijken restaurants, cafés, hotels en cateraars hun menukaart steeds vaker met exlusieve ‘croquetten’. De trend komt doordat consumenten meer beleving van de horeca verwachten, ze worden graag verrast en waarderen zodoende een ruimere keuze op het gebied van kroketten. Dit signaleert Oma Bobs, fabrikant van frituursnacks. De speciale ‘croquetten’ die het meeste aan populariteit winnen zijn de garnalen-, paling- en groentekroket. In de eerste maanden van 2016 is de vraag naar speciale kroketten bij Oma Bobs met ruim 30% gestegen ten opzichte van 2015. Marge “Ik ben blij dat er steeds vaker speciale kroketten op de menukaarten van de horeca verschijnen”, zegt Jurgen Ottenhoff, oprichter Oma Bobs Snacks. “Gezien de positieve reacties van onze klanten en de toegenomen vraag wordt dat gewaardeerd door de gasten. Dat is goed voor zowel de horeca, die doorgaans een hogere marge kan maken met speciale kroketten, als voor het culinaire imago van de kroket waaraan wij vol enthousiasme blijven bouwen. Verder zie ik dat speciale kroketten door onze klanten steeds vaker in de mini-kroket uitvoering als voorgerecht worden geserveerd.” Oma Bobs besteedt veel aandacht aan de ontwikkeling van speciale kroketten. Zo is vorig jaar in samenwerking met Paling.nl de Oma Bobs paling.nl croquette geïntroduceerd.

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid