Horecava breidt uit met extra foodhal, thema dit jaar is ‘Proef de toekomst’


Beurzen - De komende horecavakbeurs Horecava, die in januari wordt gehouden in Amsterdam RAI, krijgt een extra hal die in het teken staat van food. Ook zullen de verschillende foodsegmenten tijdens de nieuwe beurseditie nog duidelijker te onderscheiden zijn. Thema voor Horecava 2017 is ‘Proef de toekomst’. Dat heeft de organisatie van de grootste horecavakbeurs van Nederland bekend gemaakt. Horecava 2017 krijgt een extra hal, die geheel is gewijd aan food. Naast aanbieders van levensmiddelen en versproducten is er in de extra hal aandacht voor de Wereldkeuken met een Aziatisch en een Italiaans paviljoen. In de hal bevindt zich ook het nieuwe onderdeel Van Bron tot Bord in Nederland waarbij lokale en duurzame producten uit Nederlandse provincies centraal staan en toonaangevende chefs demonstraties en workshops geven. Overzichtelijk Daarnaast is de komende editie de indeling van de segmenten nog strakker, wat het voor beursbezoekers allemaal nog overzichtelijker moet maken. Net als vorig jaar biedt de Horecava acht thema’s: dranken, food, fastservice, bakkerij, koffie, thee & cacao, grootkeuken, inrichting & inventaris en dienstverlening. Thema voor de komende Horecava is ‘Proef de toekomst’. Volgens de beursorganisatie volgen technologische ontwikkelingen en trends zich in de horeca steeds sneller op en gaan hand in hand met ambacht en duurzaamheid. Pijlers De belangrijkste pijlers van de Horecava zijn food, beleving, innovatie en duurzaamheid. Horecaondernemers krijgen, naast het veelzijdige aanbod van exposanten, allerlei extra activiteiten en presentaties binnen deze pijlers aangeboden om hun bedrijf toekomstproof te maken. Beursmanager Horecava Luuk Scholte: “De consument van nu is veeleisend. Food is voor velen een lifestyle geworden. Hoe kun je inspelen op hun wensen en behoeften? Hoe kun je bijzondere ervaringen creëren die de gast zich blijvend herinnert? Ook horen beursbezoekers alles over de kansen die nieuwe technologieën bieden, en hoe ze binnen hun bedrijf rendabel kunnen verduurzamen.” Met het nieuwe thema en het campagnebeeld laat de Horecava samen met haar exposanten zien waar het platform voor staat. De Horecava vindt plaats van 9 tot en met 12 januari 2017 in RAI Amsterdam. Bron: @FoodClicks

Beurzen - De komende horecavakbeurs Horecava, die in januari wordt gehouden in Amsterdam RAI, krijgt een extra hal die in het teken staat van food. Ook zullen de verschillende foodsegmenten tijdens de nieuwe beurseditie nog duidelijker te onderscheiden zijn. Thema voor Horecava 2017 is ‘Proef de toekomst’. Dat heeft de organisatie van de grootste horecavakbeurs van Nederland bekend gemaakt. Horecava 2017 krijgt een extra hal, die geheel is gewijd aan food. Naast aanbieders van levensmiddelen en versproducten is er in de extra hal aandacht voor de Wereldkeuken met een Aziatisch en een Italiaans paviljoen. In de hal bevindt zich ook het nieuwe onderdeel Van Bron tot Bord in Nederland waarbij lokale en duurzame producten uit Nederlandse provincies centraal staan en toonaangevende chefs demonstraties en workshops geven. Overzichtelijk Daarnaast is de komende editie de indeling van de segmenten nog strakker, wat het voor beursbezoekers allemaal nog overzichtelijker moet maken. Net als vorig jaar biedt de Horecava acht thema’s: dranken, food, fastservice, bakkerij, koffie, thee & cacao, grootkeuken, inrichting & inventaris en dienstverlening. Thema voor de komende Horecava is ‘Proef de toekomst’. Volgens de beursorganisatie volgen technologische ontwikkelingen en trends zich in de horeca steeds sneller op en gaan hand in hand met ambacht en duurzaamheid. Pijlers De belangrijkste pijlers van de Horecava zijn food, beleving, innovatie en duurzaamheid. Horecaondernemers krijgen, naast het veelzijdige aanbod van exposanten, allerlei extra activiteiten en presentaties binnen deze pijlers aangeboden om hun bedrijf toekomstproof te maken. Beursmanager Horecava Luuk Scholte: “De consument van nu is veeleisend. Food is voor velen een lifestyle geworden. Hoe kun je inspelen op hun wensen en behoeften? Hoe kun je bijzondere ervaringen creëren die de gast zich blijvend herinnert? Ook horen beursbezoekers alles over de kansen die nieuwe technologieën bieden, en hoe ze binnen hun bedrijf rendabel kunnen verduurzamen.” Met het nieuwe thema en het campagnebeeld laat de Horecava samen met haar exposanten zien waar het platform voor staat. De Horecava vindt plaats van 9 tot en met 12 januari 2017 in RAI Amsterdam. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid