Indonesische foodformule Satebar zet met franchise in op landelijke groei


Convenience - Restaurantketen Satebar is begonnen met het franchisen van haar Indonesische foodformule. Hiermee wil Satebar potentiële franchisenemers de kans geven eigen vestigingen te openen, zodat de keten landelijk verder kan uitbreiden. Oprichter Wai Man Lo opende de eerste vestiging van Satebar in 2005 in Rotterdam. Zijn doel was vernieuwende en laagdrempelige authentieke Indonesische gerechten aan de man te brengen. Met de toetreding van Dick Nijland tot de organisatie heeft Satebar een expert op het gebied van franchise binnengehaald. “Satebar heeft een zeer onderscheidende formule en met de huidige zes vestigingen is er reeds een uitstekend trackrecord met een geweldige fanbase opgebouwd”, zegt Nijland. “We ontvangen momenteel al veel aanvragen van klanten om Satebar te kunnen franchisen; dat maakt de beslissing om tot franchiseformule over te gaan een stuk gemakkelijker. Bij deze overgang laten wij ons overigens begeleiden door Customerfactory Franchiseadviseurs.” Exotisch Anders dan de naam doet vermoeden, serveert Satebar niet alleen saté, maar staan er ook loempia’s, gado gado en verschillende exotische vlees- en kipgerechten uit de Indonesische keuken op de menukaart. Producten kunnen er plekke worden gegeten, maar ook worden meegenomen voor onderweg of thuis. Satebar telt in Nederland zes vestigingen. Bron: @FoodClicks Convenience - Restaurantketen Satebar is begonnen met het franchisen van haar Indonesische foodformule. Hiermee wil Satebar potentiële franchisenemers de kans geven eigen vestigingen te openen, zodat de keten landelijk verder kan uitbreiden. Oprichter Wai Man Lo opende de eerste vestiging van Satebar in 2005 in Rotterdam. Zijn doel was vernieuwende en laagdrempelige authentieke Indonesische gerechten aan de man te brengen. Met de toetreding van Dick Nijland tot de organisatie heeft Satebar een expert op het gebied van franchise binnengehaald. “Satebar heeft een zeer onderscheidende formule en met de huidige zes vestigingen is er reeds een uitstekend trackrecord met een geweldige fanbase opgebouwd”, zegt Nijland. “We ontvangen momenteel al veel aanvragen van klanten om Satebar te kunnen franchisen; dat maakt de beslissing om tot franchiseformule over te gaan een stuk gemakkelijker. Bij deze overgang laten wij ons overigens begeleiden door Customerfactory Franchiseadviseurs.” Exotisch Anders dan de naam doet vermoeden, serveert Satebar niet alleen saté, maar staan er ook loempia’s, gado gado en verschillende exotische vlees- en kipgerechten uit de Indonesische keuken op de menukaart. Producten kunnen er plekke worden gegeten, maar ook worden meegenomen voor onderweg of thuis. Satebar telt in Nederland zes vestigingen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid