Jeroen Lampe volgt bij Coca-Cola Karlijn in ’t Veld op als director marketing
Personalia - Jeroen Lampe wordt met ingang van 1 mei de nieuwe director marketing bij Coca-Cola Nederland. Lampe volgt Karlijn in ’t Veld op die per 1 mei de rol van director customer & commercial op zich neemt. Lampe en werken In ’t Veld werken al meer dan tien jaar bij Coca-Cola Nederland. Volgens Richard Schlasberg, country director bij Coca-Cola Nederland is Lampe een ervaren merkenbouwer. “Hij weet als geen ander hoe je een merk sterk maakt. Dat geldt niet alleen voor een merk met een rijke historie zoals Coca-Cola, maar ook voor nieuwe merken die we aan ons portfolio toevoegen. Hij weet hoe je voor merkbeleving zorgt en hoe je nieuwe generaties aan je blijft binden.” Team In ‘t Veld heeft veel marketingkennis. Schlasberg: “Karlijn heeft de afgelopen jaren een stevig team weten te bouwen dat grote merkontwikkelingen aankan. Zoals onlangs de lancering van de merken Honest, Fïnley en de uitbreidingen in het Coca-Cola zero sugar aanbod. Plus de herlancering van Sprite als zero sugar propositie waardoor ons totale merkportfolio uitgroeide tot veertien merken in Nederland. Haar kennis en ervaring zijn van grote waarde voor het verder uitbouwen van ons commerciële beleid.” Bron: @FoodClicks Personalia - Jeroen Lampe wordt met ingang van 1 mei de nieuwe director marketing bij Coca-Cola Nederland. Lampe volgt Karlijn in ’t Veld op die per 1 mei de rol van director customer & commercial op zich neemt. Lampe en werken In ’t Veld werken al meer dan tien jaar bij Coca-Cola Nederland. Volgens Richard Schlasberg, country director bij Coca-Cola Nederland is Lampe een ervaren merkenbouwer. “Hij weet als geen ander hoe je een merk sterk maakt. Dat geldt niet alleen voor een merk met een rijke historie zoals Coca-Cola, maar ook voor nieuwe merken die we aan ons portfolio toevoegen. Hij weet hoe je voor merkbeleving zorgt en hoe je nieuwe generaties aan je blijft binden.” Team In ‘t Veld heeft veel marketingkennis. Schlasberg: “Karlijn heeft de afgelopen jaren een stevig team weten te bouwen dat grote merkontwikkelingen aankan. Zoals onlangs de lancering van de merken Honest, Fïnley en de uitbreidingen in het Coca-Cola zero sugar aanbod. Plus de herlancering van Sprite als zero sugar propositie waardoor ons totale merkportfolio uitgroeide tot veertien merken in Nederland. Haar kennis en ervaring zijn van grote waarde voor het verder uitbouwen van ons commerciële beleid.” Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek