Jumbo lanceert verantwoorde koffiecups
Retail - Supermarktketen Jumbo introduceert onder het huismerk vijf nieuwe smaken koffiecups. De cups spelen in op een brede smaakvariatie en op de aandacht voor een betere wereld. De cups van Jumbo worden geïntroduceerd in vijf smaken. Van een zachte espresso tot een krachtige ristretto. Tevens is er een cafeïnevrije variant. De retailer biedt bewust variatie in smaken, om iedere koffieliefhebber een favoriet te kunnen bieden. "We merken dat onze klanten met steeds meer aandacht koffie kiezen", vertelt directeur Formule en Innovatie Colette Cloosterman - Van Eerd. “Afgelopen jaar hebben we daarom al nieuwe filterkoffies, pads en bonen aan het huismerk-assortiment toegevoegd. Door ook met eigen smaken verpakt in capsules te komen, krijgt onze klant de maximale keuze en breiden we het huismerk-assortiment nog verder uit.” De koffiecups van Jumbo zijn afkomstig van boerenorganisaties waar men met zorg voor kwaliteit, arbeidsomstandigheden en het milieu koffie produceert, legt Jumbo uit. "Zo kunnen steeds meer boeren, arbeiders en hun familie onder goede omstandigheden leven en werken met toegang tot schoon water, onderwijs en gezondheid." Bron: FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek