Kaldi breidt mobiele koffieconcept fors uit in Nederland en start nu in Uden


Convenience - Op steeds meer plaatsen in Nederland kan de koffieliefhebber de mobiele koffiebarretjes van Kaldi tegenkomen. Het mobiele koffieconcept breidt fors uit, nu in het Brabantse Uden. Kaldi Mobiel gaat per 1 september van start in Uden. De verdere groei in Nederland komt na de aankondiging een week geleden van de uitbreiding van het mobiele koffieconcept door ondernemer Conrad Blankestijn in Utrecht en een paar maanden daarvoor de start van Ger Haverkamp in Bergen op Zoom. Kaldi Mobiel is een concept van Kaldi koffie & thee. Het betreft een mobiele koffiebar die overal in de regio kan opduiken en waarbij passanten Kaldi koffie kunnen proeven, het verhaal achter de koffie horen en de barista aan het werk zien. In Uden is het Monique van Dinther die als franchisenemer aan de slag gaat. Van Dinther ziet veel mogelijkheden in de regio en zij is blij dat zij klanten mag gaan voorzien van een goede kop koffie en/of thee. Beleven De Mobiel wordt op veel verschillende locaties ingezet, waaronder in binnensteden, op concerten, evenementen en lokale activiteiten. Bedoeling van het concept is om koffie naar de mensen te brengen en ze hoogstaande koffie te laten beleven. Dat dit voor veel enthousiasme zorgt blijkt volgens Kaldi uit de vele aanvragen voor het inhuren van een Kaldi Mobiel. Klanten als Autovisie/de Telegraaf, meubelgigant Piet Klerkx en sportmerk O’Neill maken regelmatig gebruik van de diensten van Kaldi Mobiel. Bron: @FoodClicks Convenience - Op steeds meer plaatsen in Nederland kan de koffieliefhebber de mobiele koffiebarretjes van Kaldi tegenkomen. Het mobiele koffieconcept breidt fors uit, nu in het Brabantse Uden. Kaldi Mobiel gaat per 1 september van start in Uden. De verdere groei in Nederland komt na de aankondiging een week geleden van de uitbreiding van het mobiele koffieconcept door ondernemer Conrad Blankestijn in Utrecht en een paar maanden daarvoor de start van Ger Haverkamp in Bergen op Zoom. Kaldi Mobiel is een concept van Kaldi koffie & thee. Het betreft een mobiele koffiebar die overal in de regio kan opduiken en waarbij passanten Kaldi koffie kunnen proeven, het verhaal achter de koffie horen en de barista aan het werk zien. In Uden is het Monique van Dinther die als franchisenemer aan de slag gaat. Van Dinther ziet veel mogelijkheden in de regio en zij is blij dat zij klanten mag gaan voorzien van een goede kop koffie en/of thee. Beleven De Mobiel wordt op veel verschillende locaties ingezet, waaronder in binnensteden, op concerten, evenementen en lokale activiteiten. Bedoeling van het concept is om koffie naar de mensen te brengen en ze hoogstaande koffie te laten beleven. Dat dit voor veel enthousiasme zorgt blijkt volgens Kaldi uit de vele aanvragen voor het inhuren van een Kaldi Mobiel. Klanten als Autovisie/de Telegraaf, meubelgigant Piet Klerkx en sportmerk O’Neill maken regelmatig gebruik van de diensten van Kaldi Mobiel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid