Kruidenier inspireert met PopUp-ideeën ondernemers op eigen beurs


Beurs - De beurs die groothandel Kruidenier traditioneel organiseert in Houten, krijgt de komende editie een andere invulling. Op woensdag 6 en donderdag 7 november worden er diverse PopUp-ideeën gepresenteerd waaruit de visie van Kruidenier en leveranciers in diverse segmenten zichtbaar worden gemaakt. Onder het mom van ‘Aan Tafel’ kunnen bezoekers ervaren wat de ontwikkelingen zijn binnen hun wereld. Segmenten die worden belicht zijn : Catering anno 2013, Strandhoreca nu en later, Weg met de minibar in Hotels. Maar ook de bedrijfscatering, de gezonde schoolkantine, het gemakswinkeltje en de zorgsector komen aan bod op de beursvloer. Gekozen is dit maal door Kruidenier voor een invulling waarbij in samenspraak met de fabrikanten oplossingen zijn bedacht voor nu en de toekomst. In deze Experience wil de groothandel de verschillende belevingswerelden laten zien. Op die manier krijgen ondernemers een veel beter inzicht in wat een concept kan betekenen voor het eigen bedrijf of locatie. Kruidenier heeft vooral gekozen voor een praktische invulling van de werelden. “We willen graag laten zien dat je geen dure, fancy designer in huis hoeft te halen, om een concept neer te zetten met nieuwe look en feel,” zo laten zij weten. De groothandel presenteert op de beurs ook de nieuwe generatie SRV-wagens. Drie ondernemers zijn recent overgestapt op het concept Uw Kruidenier van de groothandel. De rijdende wagens zijn ingericht volgens de laatste richtlijnen en gaan in de plannen van Kruidenier een belangrijke rol spelen in de fijnmazige distributie van maaltijden aan zorgbehoeftigen en distributie van artikelen aan sportlocaties. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid