Kwalitaria focust verder op bezorging


Fastservice – De helft van alle Kwalitaria's bezorgt aan het einde van dit jaar ook friet thuis. Deze verwachting spreekt directeur Bas Holshuijsen van Kwalitaria uit in een interview met @FoodClicks. Belangrijke drijfveer om het aantal locaties dat ook stappen zet in bezorging uit te breiden is het rendement per vierkante meter. Holshuijsen: “Met hetzelfde aantal vierkante meters doe je meer omzet. Het verkooppotentieel stijgt per vestiging dankzij de bezorging van friet en snacks.” Na de start in november vorig jaar hebben meteen 25 locaties zich aangesloten op het nieuwe bezorgconcept van Kwalitaria. Inmiddels staat de teller op zo’n veertig locaties. Ervaringen Alle ervaringen van alle vestigingen die bezorgen worden gedeeld en meegenomen in de verdere ontwikkeling van het Kwalitaria-bezorgconcept. Holshuijsen: “Zo willen we bijvoorbeeld exact dezelfde beleving aan de deur realiseren als in de cafetaria’s. Dat betekent dat de bezorger nette en verzorgde kleding aan heeft, een duurzame elektrische scooter gebruikt en kwalitatief goed eten bezorgt. We willen naar zestig bezorglocaties groeien aan het einde van het jaar. Dat betekent dat ruim de helft van alle Kwalitaria’s dan extra omzet haalt uit het bezorgen.” Lees het hele interview met directeur Bas Holshuijsen van Kwalitaria en Antonio Stroes, eigenaar van ffc, in de nieuwste editie van @FoodClicks. Gratis abonnement aanvragen kan hier. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid