Kwalitaria gaat de consument opzoeken

CafetariaKwalitaria, een van de cafetaria-formules van ffc, gaat vanaf september veel actiever de klanten benaderen met huis-aan-huis verspreide coupons en flinke prijskortingen.

Het actieprogramma is een aanzet naar een nog gerichte consumentenbenadering die vanaf januari gaat lopen. De nieuwe marketingactie, die vanaf volgend jaar wordt ingezet, heeft als credo: stop met vissen en ga jagen. Kwalitaria ondernemers zoeken hun consumenten op met proeverijen, seizoensproducten en vernieuwde huis-aan-huis folders.

Recent organiseerde het formulehuis voor de ondernemers een actie met de verspreiding van ruim een half miljoen puntzakken frites met de slogan: bezuinigen is niet moeilijk. . Met de huis-aan-huis verspreide friteszak kan voor € 3,- een gezinszak frites worden opgehaald (50% korting). Ruim 12.000 friteszakken zijn tot nu toe ingeleverd.

Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek