Landelijke actie van Bakkerij ’t Stoepje voor War Child


Actie – Morgen, op de Internationale Dag van de Vrede, lanceert Bakkerij ’t Stoepje een grootschalige actie voor War Child. War Child voert jaarlijks de #SAYPEACE campagne, waarbij zij iedereen oproept om op te komen voor het recht op vrede, ook voor oorlogskinderen. 112 marktbakkers van de formule 't Stoepje gaan zich samen met de medewerkers een maand lang inzetten voor kinderen die opgroeien in oorlogsgebieden. Wat begon als een sympathiek idee, is nu een grootschalige landelijke campagne geworden. Honderdduizenden krentenbollen gaan het verschil maken voor kinderen in oorlogsgebieden. Bakkerij ’t Stoepje, initiatiefnemer van de landelijke campagne, zal op méér dan 600 markten in heel Nederland de vredesboodschap overdragen aan de klant. Op die manier kunnen honderdduizenden klanten hun sympathie voor de actie tonen door het dragen van een speciale #SAYPEACE-broodclip. Deze #SAYPEACE-broodclip zit vast aan de super rozijnen-krentenbollenzak. Draag deze clip aan je broekzak, blouse, veter, sjaal of jas om de #SAYPEACE campagne te supporten. #SAYPEACE De #SAYPEACE-broodclip laat zien dat de drager in actie komt voor vrede. War Child en de marktbakkers roepen heel Nederland op om hiervan een foto te maken en te delen via social media met #SAYPEACE. De leukste, creatiefste, origineelste foto’s maken kans op ludieke prijzen. De marktbakkers hopen met deze campagne héél Nederland te mobiliseren voor de vrede. Per verkochte super rozijnen-krentenbol gaat 5 cent naar War Child. ‘’Ons streven is minimaal 250.000 krentenbollen te verkopen en hiermee honderden oorlogskinderen te helpen’’, aldus Pierre Fleuren, formulemanager van Bakkerij ’t Stoepje. De actie voor War Child loopt van 21 september tot en met 21 oktober. Bron: Market Food Group Actie – Morgen, op de Internationale Dag van de Vrede, lanceert Bakkerij ’t Stoepje een grootschalige actie voor War Child. War Child voert jaarlijks de #SAYPEACE campagne, waarbij zij iedereen oproept om op te komen voor het recht op vrede, ook voor oorlogskinderen. 112 marktbakkers van de formule 't Stoepje gaan zich samen met de medewerkers een maand lang inzetten voor kinderen die opgroeien in oorlogsgebieden. Wat begon als een sympathiek idee, is nu een grootschalige landelijke campagne geworden. Honderdduizenden krentenbollen gaan het verschil maken voor kinderen in oorlogsgebieden. Bakkerij ’t Stoepje, initiatiefnemer van de landelijke campagne, zal op méér dan 600 markten in heel Nederland de vredesboodschap overdragen aan de klant. Op die manier kunnen honderdduizenden klanten hun sympathie voor de actie tonen door het dragen van een speciale #SAYPEACE-broodclip. Deze #SAYPEACE-broodclip zit vast aan de super rozijnen-krentenbollenzak. Draag deze clip aan je broekzak, blouse, veter, sjaal of jas om de #SAYPEACE campagne te supporten. #SAYPEACE De #SAYPEACE-broodclip laat zien dat de drager in actie komt voor vrede. War Child en de marktbakkers roepen heel Nederland op om hiervan een foto te maken en te delen via social media met #SAYPEACE. De leukste, creatiefste, origineelste foto’s maken kans op ludieke prijzen. De marktbakkers hopen met deze campagne héél Nederland te mobiliseren voor de vrede. Per verkochte super rozijnen-krentenbol gaat 5 cent naar War Child. ‘’Ons streven is minimaal 250.000 krentenbollen te verkopen en hiermee honderden oorlogskinderen te helpen’’, aldus Pierre Fleuren, formulemanager van Bakkerij ’t Stoepje. De actie voor War Child loopt van 21 september tot en met 21 oktober. Bron: Market Food Group

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Bakkerijconcept Le Perron krijgt nieuwe ‘look and feel’

Formulenieuws – Het bakkerijconcept Le Perron van de Market Food Group, dat door Albron wordt geopend in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer, krijgt een nieuwe impuls op alle fronten. De hele keten is bij deze innovatieslag betrokken geweest, die gebaseerd is op ‘best practices’ uit de (inter)nationale high traffic-markt. Albron en de Market Food Group, die als franchisegever van Le...

Lees bericht

Market Food Group ontwikkelt bierbostelbrood

Brood – De Market Food Group, bekend van bakkerijconcepten Le Perron en ’t Stoepje, heeft een nieuwe broodsoort ontwikkeld samen met Stadsbrouwerij Maastrichter Maltezer in Maastricht.  Het bierbostelbrood werd gepresenteerd op de horecabeurs Gastvrij Rotterdam. Mike Onasse, lid van het Nederlands Boulangerieteam, en werkzaam voor de Market Food Group heeft het brood ontwikkeld en getest. Door gebruik te maken van bierbostel,...

Lees bericht


156 oorlogskinderen geholpen door actie bakkerij ‘t Stoepje

Actie - Bakkerij ‘t Stoepje heeft maar liefst 300.000 vredeskrentenbollen verkocht tijdens de #saypeace campagne van War Child. De marktbakkers van ’t Stoepje haalden hiermee een bedrag van 15.000 euro op voor kinderen in oorlogsgebieden. De cheque-overhandiging aan de directeur van War Child, Tjipke Bergsma, vond vandaag plaats op de markt in Putten. Een maand lang hebben de bakkers van ‘t Stoepje...

Lees bericht

Vernieuwde formule Bakkerij ’t Stoepje

Formulenieuws - Bakkerij ’t Stoepje heeft een vernieuwde formule gepresenteerd. Niet alleen de herkenbare gele kleur is aangepast, de gehele huisstijl in verpakkingen en bedrijfskleding heeft een eigentijdsere uitstraling gekregen. Daarnaast gaan beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol spelen, zo laat de Market Food Group weten, de organisatie waar ’t Stoepje onder valt. De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid