Espressomerk Lavazza lanceert nieuwe campagne 'Born Social in 1895'


Marketing - Lavazza start een nieuwe reclamecampagne met de titel 'Born Social in 1895'. “De internationale campagne is een ode aan koffie en legt de focus op haar sociale aard”, aldus Lavazza’s Hoofd van Advertising & Media Carlo Colpo. “Met de ‘Born social in 1895’ campagne willen we het verhaal vertellen van de Lavazza koffie die mensen verbindt: we kunnen inderdaad stellen dat Lavazza koffie het echte sociale netwerk is sinds 1895.” Vervolg 'Born Social in 1895' is een vervolg op de campagne uit 2015 'There’s More to Taste'. Deze was gericht op de ontdekkingsreizen van Luigi Lavazza, waarin hij op zoek ging naar de oorsprong van koffie. "De nieuwe campagne is meer gericht op het perspectief van de consument. De reclamespot is een ode aan koffie gebaseerd op de iconische hit van 'My Girl', die met een vleugje ironie de diverse verhaallijnen verteld", aldus Lavazza. De campagne, die is geproduceerd door Young & Rubicam Italy, is in februari 2017 eerst uitgebracht in Duitsland om daarna vervolgens in andere landen wereldwijd te verschijnen. Bron: @FoodClicks Marketing - Lavazza start een nieuwe reclamecampagne met de titel 'Born Social in 1895'. “De internationale campagne is een ode aan koffie en legt de focus op haar sociale aard”, aldus Lavazza’s Hoofd van Advertising & Media Carlo Colpo. “Met de ‘Born social in 1895’ campagne willen we het verhaal vertellen van de Lavazza koffie die mensen verbindt: we kunnen inderdaad stellen dat Lavazza koffie het echte sociale netwerk is sinds 1895.” Vervolg 'Born Social in 1895' is een vervolg op de campagne uit 2015 'There’s More to Taste'. Deze was gericht op de ontdekkingsreizen van Luigi Lavazza, waarin hij op zoek ging naar de oorsprong van koffie. "De nieuwe campagne is meer gericht op het perspectief van de consument. De reclamespot is een ode aan koffie gebaseerd op de iconische hit van 'My Girl', die met een vleugje ironie de diverse verhaallijnen verteld", aldus Lavazza. De campagne, die is geproduceerd door Young & Rubicam Italy, is in februari 2017 eerst uitgebracht in Duitsland om daarna vervolgens in andere landen wereldwijd te verschijnen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid