Livestream kaasverkoop levert Kaan’s Kaashandel 56.000 bezoekers op


Nieuws - De livestream op het internet van de kaasverkoop van  Kaan’s Kaashandel in Alkmaar heeft het bedrijf ruim 56.000 bezoekers van over de hele wereld getrokken. Jan Kaan en zijn zoons lanceerden vorige week als eerste Nederlandse kaasbedrijf een wereldprimeur met een livestream van hun kaasverkopen. De eerste ‘Stream Store’ ter wereld werd vanuit 140 landen gevolgd en bleek buiten Nederland het populairst in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada en Duitsland. In totaal brachten 56.901 kaasliefhebbers een bezoekje aan de online kaaswinkel. Het grootste aantal buitenlandse bezoekers kwam uit de Verenigde Staten. Ook in Zweden, België, Australië, Noorwegen en Spanje keken honderden mensen live mee en werden er kazen besteld. In de vijf dagen dat Kaan's Stream Store live was, zijn er 513 orders verwerkt. De meeste orders kwamen uit Nederland, gevolg door de VS. Beroemd “We zijn beroemd in Amerika en hebben de media in China gehaald. Dat het zo internationaal zou gaan, hadden we niet verwacht. Die grote aandacht gaat in de toekomst zeker zijn vruchten afwerpen”, aldus Jan Kaan. Volgens Henk Hofstede, sector banker Retail van ABN AMRO heeft de Stream Store boven verwachting gepresteerd. “Hiermee is de authentieke en ambachtelijke speciaalzaak van de toekomst wereldwijd op de kaart gezet. Inclusief de persoonlijke benadering, goede service en kwaliteit - maar dan bereikbaar voor het grote publiek. Dat het wereldwijd zo veel succes zou hebben, hadden we niet verwacht. Mooi om te zien dat een traditionele kaaswinkel er nu een potentiële internationale klantenkring bij heeft gekregen. Wat ons betreft, is het experiment meer dan geslaagd en een voorbeeld voor retailers die nadenken over hun online aanwezigheid.” Bron: @FoodClicks Nieuws - De livestream op het internet van de kaasverkoop van  Kaan’s Kaashandel in Alkmaar heeft het bedrijf ruim 56.000 bezoekers van over de hele wereld getrokken. Jan Kaan en zijn zoons lanceerden vorige week als eerste Nederlandse kaasbedrijf een wereldprimeur met een livestream van hun kaasverkopen. De eerste ‘Stream Store’ ter wereld werd vanuit 140 landen gevolgd en bleek buiten Nederland het populairst in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada en Duitsland. In totaal brachten 56.901 kaasliefhebbers een bezoekje aan de online kaaswinkel. Het grootste aantal buitenlandse bezoekers kwam uit de Verenigde Staten. Ook in Zweden, België, Australië, Noorwegen en Spanje keken honderden mensen live mee en werden er kazen besteld. In de vijf dagen dat Kaan's Stream Store live was, zijn er 513 orders verwerkt. De meeste orders kwamen uit Nederland, gevolg door de VS. Beroemd “We zijn beroemd in Amerika en hebben de media in China gehaald. Dat het zo internationaal zou gaan, hadden we niet verwacht. Die grote aandacht gaat in de toekomst zeker zijn vruchten afwerpen”, aldus Jan Kaan. Volgens Henk Hofstede, sector banker Retail van ABN AMRO heeft de Stream Store boven verwachting gepresteerd. “Hiermee is de authentieke en ambachtelijke speciaalzaak van de toekomst wereldwijd op de kaart gezet. Inclusief de persoonlijke benadering, goede service en kwaliteit - maar dan bereikbaar voor het grote publiek. Dat het wereldwijd zo veel succes zou hebben, hadden we niet verwacht. Mooi om te zien dat een traditionele kaaswinkel er nu een potentiële internationale klantenkring bij heeft gekregen. Wat ons betreft, is het experiment meer dan geslaagd en een voorbeeld voor retailers die nadenken over hun online aanwezigheid.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid