Lunchroom Nagelkerke Oudenbosch met Broodje 4G ‘Ultimate Bite 2016’


Wedstrijden - Ralph van Dongen van Lunchroom Nagelkerke uit Oudenbosch heeft met het Broodje 4G de eerste prijs gewonnen in de landelijke verkiezing van ‘The Ultimate Bite’. De broodjeswedstrijd wordt georganiseerd door Unilever Food Solutions. Kees Visser van By Kees uit Zierikzee werd tweede, de gedeeld derde plaats was voor Hao-En Looi van Gracy's uit Rotterdam en Mike ten Buren van Brasserie de Serre uit Groesbeek. Twaalf chefs uit het hele land streden om de titel ‘The Ultimate Bite’. Na een voorselectie waren zij uitverkoren om de lekkerste ‘bite’ op basis van brood live voor een professionele jury klaar te maken en te laten proeven. Ralph van Dongen wint 5000 euro om in te zetten voor promotie van zijn zaak, Kees Visser wint een budget om met het hele team uit eten te gaan in een zaak naar keuze ter waarde van 1500 euro. De derde plaats wint een pakket met Hellmann’s Food Solutions producten ter waarde van 350 euro. De jury prees de winnaar voor de uitzonderlijke smaak van het broodje, de ingrediënten waren fantastisch op smaak en ook de uitleg sprak tot de verbeelding. Rendabeler “Wij zijn altijd op zoek naar manieren om ondernemers en chefs te helpen hun business gemakkelijker en rendabeler te maken”, aldus Jacqueline Spruit, verantwoordelijk voor The Ultimate Bite verkiezing bij Unilever Food Solutions. “Deze verkiezing is daar een voorbeeld van. We geven deze ondernemers de kans om zichtbaarheid en aandacht te genereren voor hun zaak in het algemeen en hun Ultimate Bite in het bijzonder. Daarnaast geven we concrete tools zoals een ‘Menu Managament Analyse’ waarmee we helpen omzet en marges te vergroten.” Bron: Unilever Food Solutions/@FoodClicks Wedstrijden - Ralph van Dongen van Lunchroom Nagelkerke uit Oudenbosch heeft met het Broodje 4G de eerste prijs gewonnen in de landelijke verkiezing van ‘The Ultimate Bite’. De broodjeswedstrijd wordt georganiseerd door Unilever Food Solutions. Kees Visser van By Kees uit Zierikzee werd tweede, de gedeeld derde plaats was voor Hao-En Looi van Gracy's uit Rotterdam en Mike ten Buren van Brasserie de Serre uit Groesbeek. Twaalf chefs uit het hele land streden om de titel ‘The Ultimate Bite’. Na een voorselectie waren zij uitverkoren om de lekkerste ‘bite’ op basis van brood live voor een professionele jury klaar te maken en te laten proeven. Ralph van Dongen wint 5000 euro om in te zetten voor promotie van zijn zaak, Kees Visser wint een budget om met het hele team uit eten te gaan in een zaak naar keuze ter waarde van 1500 euro. De derde plaats wint een pakket met Hellmann’s Food Solutions producten ter waarde van 350 euro. De jury prees de winnaar voor de uitzonderlijke smaak van het broodje, de ingrediënten waren fantastisch op smaak en ook de uitleg sprak tot de verbeelding. Rendabeler “Wij zijn altijd op zoek naar manieren om ondernemers en chefs te helpen hun business gemakkelijker en rendabeler te maken”, aldus Jacqueline Spruit, verantwoordelijk voor The Ultimate Bite verkiezing bij Unilever Food Solutions. “Deze verkiezing is daar een voorbeeld van. We geven deze ondernemers de kans om zichtbaarheid en aandacht te genereren voor hun zaak in het algemeen en hun Ultimate Bite in het bijzonder. Daarnaast geven we concrete tools zoals een ‘Menu Managament Analyse’ waarmee we helpen omzet en marges te vergroten.” Bron: Unilever Food Solutions/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid