Makro doneert deel opbrengst Hollandse Nieuwe aan Make-A-Wish

CEO Makro Kef van Helbergen overhandigt een cheque van tienduizend euro aan algemeen directeur Hanneke Verburg van Make-A-Wish Nederland (foto: Pascal Striebel)

Promoties - Groothandel Makro heeft bij de start van het haringseizoen in Nederland een deel van de opbrengst van de Hollandse Nieuwe gedoneerd aan Make-A-Wish.

Het haringseizoen 2017 is van start gegaan en voor Makro reden dit in acht van haar vestigingen te vieren met een haringparty voor trouwe klanten en ondernemers. Van elke verkochte Hollandse Nieuwe haring heeft Makro 25 eurocent opzij gelegd ten behoeve van Make-A-Wish Nederland. De opbrengst is op de haringparty in Nieuwegein door Makro CEO Kef van Helbergen overhandigd aan Hanneke Verburg, algemeen directeur van Make-A-Wish Nederland.

Speciaal
“Haring heeft een speciaal plekje bij Makro”, zegt Van Helbergen. “Onze visafdeling staat bekend om de hoge kwaliteit van haar producten en dienstverlening. Vlaggetjesdag is dan ook een traditie waar we graag aan meedoen. Met onze exclusieve haringparty hebben we onze trouwe klanten en ondernemers niet alleen een primeur op de Hollandse Nieuwe gegeven; we hebben ook een mooie gezamenlijke bijdrage geleverd aan Make-A-Wish Nederland.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Paul Peter Blonk