Makro Kerstpakketten vernieuwt website


Groothandel – Om klanten nog beter te kunnen helpen bij de aankoop van kerstpakketten lanceert Makro Kerstpakketten een nieuwe website. Klanten kunnen op de nieuwe website eenvoudig een afspraak maken en direct offertes opvragen. Ook is gemakkelijker te zoeken naar het gewenste kerstpakket en pakketten vergelijken. Makro is een van de grootste kerstpakketten leveranciers van Nederland. Jaarlijks verzorgt de groothandel meer dan een miljoen pakketten. De verkoop van kerstpakketten bevindt zich iedere maand in een andere fase. Op de nieuwe website van Makro Kerstpakketten wordt rekening gehouden met deze fasering. In de oriëntatiefase staat bijvoorbeeld het maken van een afspraak in de showroom centraal op de website. In de aankoopfase focust de website juist meer op het tonen en vergelijken van de pakketten. Met name in de aankoopmaanden september en oktober ligt er nog een grote kans voor de online verkoop. In november en december verwacht Makro naast online verkoop ook veel bezoek van ondernemers aan de fysieke vestigingen, voor de aankoop van kerstpakketten. De nieuwe website is ingericht op basis van onderzoek dat Makro liet uitvoeren. Door voortdurend te innoveren wil Makro inspelen op de veranderende wens van de klant rond de aankoop van kerstpakketten. Ook online ambieert Makro Kerstpakketten marktleiderschap. . Ronald Gravendijk, directeur Kerstpakketten: “Al meer dan 45 jaar verzorgt Makro Kerstpakketten ruim 1,4 miljoen pakketten per jaar; voor ondernemers en instellingen in binnen- en buitenland. Het is hierbij van groot belang dat we klanten op het juiste moment van de juiste informatie voorzien. Onze vernieuwde website helpt hier goed bij.” Bron: Makro

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid