Mattie en Wietze zetten belang van ontbijt centraal in nieuwe commercial belVita


Campagnes - Radioduo Mattie en Wietze van Q-Music laten in de nieuwe commercial van belVita zien hoe belangrijk een goed ontbijt is. In de commercial, die vanaf nu het hele jaar te zien zal zijn, legt Mattie aan een onhandig ontbijtende Wietze uit dat belVita kan bijdragen aan een goede start van de dag. Het merk heeft bewust gekozen voor een samenwerking met het radioduo. Niet alleen hebben de mannen volgens het bedrijf een sterke link met de ochtend, veel chemie en humor, ze passen ook perfect in de doelgroep. Door hun drukke leven en volle agenda’s wil het ontbijt er nog al eens bij inschieten. “In Nederland zijn we niet bekend met de gewoonte van biscuits in de ochtend”, zegt brand manager Brechje Noppen van LiGA en belVita. “Met deze commercial proberen we deze taboe te doorbreken door deze juist op tafel te leggen en te benoemen. Met Mattie en Wietze als boegbeeld voor de nieuwe TV-campagne leggen we uit dat belVita niet zomaar biscuits zijn, maar dat zij in combinatie met fruit en zuivel kunnen bijdragen aan een evenwichtige en energieke start van de dag.” Bron: @FoodClicks Campagnes - Radioduo Mattie en Wietze van Q-Music laten in de nieuwe commercial van belVita zien hoe belangrijk een goed ontbijt is. In de commercial, die vanaf nu het hele jaar te zien zal zijn, legt Mattie aan een onhandig ontbijtende Wietze uit dat belVita kan bijdragen aan een goede start van de dag. Het merk heeft bewust gekozen voor een samenwerking met het radioduo. Niet alleen hebben de mannen volgens het bedrijf een sterke link met de ochtend, veel chemie en humor, ze passen ook perfect in de doelgroep. Door hun drukke leven en volle agenda’s wil het ontbijt er nog al eens bij inschieten. “In Nederland zijn we niet bekend met de gewoonte van biscuits in de ochtend”, zegt brand manager Brechje Noppen van LiGA en belVita. “Met deze commercial proberen we deze taboe te doorbreken door deze juist op tafel te leggen en te benoemen. Met Mattie en Wietze als boegbeeld voor de nieuwe TV-campagne leggen we uit dat belVita niet zomaar biscuits zijn, maar dat zij in combinatie met fruit en zuivel kunnen bijdragen aan een evenwichtige en energieke start van de dag.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid