McDonald’s lanceert nieuw thema en merkcampagne ‘Always Open for Good Times’


Fastfood - McDonald’s lanceert deze week in Nederland een nieuw thema en merkcampagne ‘Always Open for Good Times’. De start van het thema is een reclamecampagne die begin februari door McDonald’s onder meer met tv-commercials wordt gelanceerd rondom de Maestro Burger. Volgens de restaurantketen is Always Open for Good Times meer dan alleen een nieuwe campagne. Het is het centrale thema dat uitdraagt wat McDonald’s voor haar gasten wil betekenen en moet voor iedereen van het bedrijf een kompas en vertrekpunt zijn. De campagne is volgens McDonald’s de vertaling van de ambitie om het meest geliefde merk van Nederland te worden. Daarnaast moet het de veranderingen die het bedrijf heeft doorgemaakt ‘zichtbaar en voelbaar maken’. “Een bezoek aan McDonald’s is voor gasten een verwenmoment”, licht Erwin Dito van McDonald’s Nederland toe. “Een snack tussendoor, een maaltijd, ontbijt voor het gemak of om iets te vieren met elkaar. Het is hierbij onze ambitie om onze gasten altijd het goede gevoel te geven. Met onder andere verse burgers, wraps, milkshakes, een lekker ontbijt of ijskoude frappé. McDonald’s is er om spontane geluksmomentjes te bieden. Het is dit gevoel dat is vertaald naar het nieuwe thema ‘Always Open for Good Times’.” Meer Volgens Dito is het thema is echter meer dan een reclamecampagne. “Het is het gevoel wat McDonald’s voor haar gasten wil betekenen en de vertaling van de ambitie om het meest geliefde merk van Nederland te worden. En dat gaan we onze gasten op ieder contactmoment laten ervaren. Niet alleen met een lekkere burger en een goede ervaring, het gaat ook om weten wat je als gast eet, weten hoe het wordt klaargemaakt, waar het vandaan komt of wat McDonald’s met het afval doet.” Ook de service en beleving door 18.000 medewerkers moeten het thema gaan versterken. McDonald’s heeft in Nederland 246 restaurants en ruim 18.000 medewerkers. In de vestigingen trekt het wekelijks gemiddeld 3 miljoen consumenten. Bron: @FoodClicks Fastfood - McDonald’s lanceert deze week in Nederland een nieuw thema en merkcampagne ‘Always Open for Good Times’. De start van het thema is een reclamecampagne die begin februari door McDonald’s onder meer met tv-commercials wordt gelanceerd rondom de Maestro Burger. Volgens de restaurantketen is Always Open for Good Times meer dan alleen een nieuwe campagne. Het is het centrale thema dat uitdraagt wat McDonald’s voor haar gasten wil betekenen en moet voor iedereen van het bedrijf een kompas en vertrekpunt zijn. De campagne is volgens McDonald’s de vertaling van de ambitie om het meest geliefde merk van Nederland te worden. Daarnaast moet het de veranderingen die het bedrijf heeft doorgemaakt ‘zichtbaar en voelbaar maken’. “Een bezoek aan McDonald’s is voor gasten een verwenmoment”, licht Erwin Dito van McDonald’s Nederland toe. “Een snack tussendoor, een maaltijd, ontbijt voor het gemak of om iets te vieren met elkaar. Het is hierbij onze ambitie om onze gasten altijd het goede gevoel te geven. Met onder andere verse burgers, wraps, milkshakes, een lekker ontbijt of ijskoude frappé. McDonald’s is er om spontane geluksmomentjes te bieden. Het is dit gevoel dat is vertaald naar het nieuwe thema ‘Always Open for Good Times’.” Meer Volgens Dito is het thema is echter meer dan een reclamecampagne. “Het is het gevoel wat McDonald’s voor haar gasten wil betekenen en de vertaling van de ambitie om het meest geliefde merk van Nederland te worden. En dat gaan we onze gasten op ieder contactmoment laten ervaren. Niet alleen met een lekkere burger en een goede ervaring, het gaat ook om weten wat je als gast eet, weten hoe het wordt klaargemaakt, waar het vandaan komt of wat McDonald’s met het afval doet.” Ook de service en beleving door 18.000 medewerkers moeten het thema gaan versterken. McDonald’s heeft in Nederland 246 restaurants en ruim 18.000 medewerkers. In de vestigingen trekt het wekelijks gemiddeld 3 miljoen consumenten. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid