Medeoprichter Bas Verheijen van Picnic naar Blokker


Persoonlijk - Winkelketen Blokker heeft Bas Verheijen, een van de mede-oprichters van online supermarkt Picnic, benoemd tot directeur marketing & formule. Verheijen startte zijn carrière bij Procter & Gamble en maakte vervolgens de overstap naar Albert Heijn waar hij campagnes initieerde als ‘Harry de Supermarktmanager’, 'Hamsteren' en de Wuppie-actie. In 2015 richtte hij samen met Michiel Muller, Joris Beckers en Frederik Nieuwenhuys online supermarkt Picnic op. Verheijen moet het in zwaar weer geraakte Blokker nieuw leven inblazen. Daarbij heeft het bedrijf vooral sterke online en offline marketingcampagnes voor ogen. Bron: @FoodClicks Persoonlijk - Winkelketen Blokker heeft Bas Verheijen, een van de mede-oprichters van online supermarkt Picnic, benoemd tot directeur marketing & formule. Verheijen startte zijn carrière bij Procter & Gamble en maakte vervolgens de overstap naar Albert Heijn waar hij campagnes initieerde als ‘Harry de Supermarktmanager’, 'Hamsteren' en de Wuppie-actie. In 2015 richtte hij samen met Michiel Muller, Joris Beckers en Frederik Nieuwenhuys online supermarkt Picnic op. Verheijen moet het in zwaar weer geraakte Blokker nieuw leven inblazen. Daarbij heeft het bedrijf vooral sterke online en offline marketingcampagnes voor ogen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid