Meer keuze en beleving bij frisdrankenschap van Versmarkt Van der Valk


Frisdranken - Coca-Cola heeft bij Van der Valk Versmarkt in Voorschoten het frisdrankenschap aangepast. Klanten krijgen dankzij de nieuwe schapindeling en elementen meer keuze en inspiratie. “In de Versmarkt staat klantbeleving centraal. Dit nieuwe schap is onderscheidend en sluit uitstekend aan op het aanbod en de indeling van onze verswinkel. Wij verwachten met deze nieuwe schapindeling meer rendement en een grotere diversiteit in de verkoop te realiseren”, vertelt Mark Vonk, categorie manager dranken bij Van der Valk Versmarkt. In de nieuwe schapindeling is er veel aandacht voor genieten en beleving. Zo biedt Coca-Cola met haar merken inspiratie met recepten, nieuwe producten en nieuwe verpakkingen. Ook zijn zogenoemde ‘inspiratieboxen’ toegevoegd, die de consument inspireren met food- en drinkcombinaties. De Versmarkt kan hiermee inspelen op specifieke seizoensgebonden thema’s: van een zomerse BBQ  tot Pasen en Kerst.  “We willen de consument inspireren en op elk moment van de dag laten genieten van verschillende producten in de meest geschikte verpakking”, zegt Bette Sijbranda, manager national accounts van Coca-Cola European Partners. Deze nieuwe schapindeling en schapaankleding biedt de klant niet alleen inspiratie, maar maakt het de consument ook makkelijker om bewustere keuzes te maken. Bron: Coca-Cola/@FoodClicks Frisdranken - Coca-Cola heeft bij Van der Valk Versmarkt in Voorschoten het frisdrankenschap aangepast. Klanten krijgen dankzij de nieuwe schapindeling en elementen meer keuze en inspiratie. “In de Versmarkt staat klantbeleving centraal. Dit nieuwe schap is onderscheidend en sluit uitstekend aan op het aanbod en de indeling van onze verswinkel. Wij verwachten met deze nieuwe schapindeling meer rendement en een grotere diversiteit in de verkoop te realiseren”, vertelt Mark Vonk, categorie manager dranken bij Van der Valk Versmarkt. In de nieuwe schapindeling is er veel aandacht voor genieten en beleving. Zo biedt Coca-Cola met haar merken inspiratie met recepten, nieuwe producten en nieuwe verpakkingen. Ook zijn zogenoemde ‘inspiratieboxen’ toegevoegd, die de consument inspireren met food- en drinkcombinaties. De Versmarkt kan hiermee inspelen op specifieke seizoensgebonden thema’s: van een zomerse BBQ  tot Pasen en Kerst.  “We willen de consument inspireren en op elk moment van de dag laten genieten van verschillende producten in de meest geschikte verpakking”, zegt Bette Sijbranda, manager national accounts van Coca-Cola European Partners. Deze nieuwe schapindeling en schapaankleding biedt de klant niet alleen inspiratie, maar maakt het de consument ook makkelijker om bewustere keuzes te maken. Bron: Coca-Cola/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid