Mora haakt aan bij publiekscampagne Movember


Fastservice - Ter gelegenheid van Movember introduceert snackproducent Mora tijdelijk een nieuwe snack: de Stache. Met de kipsnack in de vorm van een snor doneert en vraagt Mora aandacht voor de gezondheid van de man. In oktober en november bieden cafetaria’s en andere horecaverkooppunten de Mora Stache aan. Tijdens de actieperiode doneert de snackproducent aan de Movember Foundation, de stichting die wereldwijd aandacht vraagt voor de gezondheid van de man. SBS6-hit Utopia had dinsdag de primeur; snackbarhouder Mark verkocht de Mora Stache al in zijn cafetaria Le Luifel 2.4. Vanaf woensdag is de kipsnack voor het goede doel exclusief verkrijgbaar bij een groot aantal cafetaria’s en andere horecaverkooppunten. Met de actie Say #Stacheee roept Mora kopers van de Mora Stache op om in het teken van Movember een Stacheee selfie te maken met de hashtag #stacheee en deze te uploaden via Social Media. De winnaars met de leukste selfie winnen toegang tot een feest in Utopia. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid