Nederlandse consument kiest Pampers tot ‘Merk van het Jaar 2017’

De prijzen werden uitgereikt tijdens de Jaarbijeenkomst van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI)

Nieuws - Pampers is uit 89 A-merken door de Nederlandse consument verkozen tot ‘Merk van het Jaar 2017’.

Uit in totaal 50.000 scores, gekwantificeerd en beoordeeld door onderzoeksbureau GfK, scoorde Pampers het hoogst op kwaliteit, innovatie en expressiviteit. Op de tweede plaats eindigde Calvé, Campina werd derde. Energydrink Red Bull won de ‘Bijzondere Prestatie award’, die dit jaar ging naar het merk met de sterkste merkkrachtontwikkeling. De prijzen werden uitgereikt tijdens de Jaarbijeenkomst van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) in DeFabrique in Utrecht. “Deze prijs is een enorme eer!”, zo reageren Eric Arnoldussen en Carolien Hoefsloot van Procter & Gamble.”We zien het als een belangrijke waardering van de consument die elke keer weer bij een ander kanaal ons merk koopt. Dat is een uiting van vertrouwen.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Paul Peter Blonk