Nespresso opent nieuwe on the go Boutiques op Schiphol en Utrecht CS


Convenience - Koffieformule Nespresso opent woensdag op luchthaven Schiphol en treinstation Utrecht CS twee nieuwe vestigingen speciaal gericht op reizigers. De Travel Boutiques bieden volgens Nespresso een ‘combinatie van gemak en koffiebeleving’. “Met deze nieuwe Boutiques kunnen we de honderdduizenden reizigers die dagelijks via Schiphol en Utrecht CS reizen en weinig tijd hebben, snel voorzien van kwaliteitskoffie en de beste persoonlijke service”, zegt algemeen directeur Mark Ruijgrok van Nespresso Nederland. “We zijn dan ook verheugd met deze uitbreiding van ons retailnetwerk die past in de strategie van Nespresso om het aantal Boutiques op A-locaties in Nederland fors uit te breiden.” De nieuwe Nespresso Boutique op Utrecht CS opent woensdag gelijktijdig met de vernieuwde stationshal. De Nespresso Boutique op Schiphol Plaza opent ook op 7 december en bevindt zich ter hoogte van aankomsthal 3. Beleving In de Boutiques op Schiphol en Utrecht CS biedt Nespresso volgens eigen zeggen ‘een combinatie van gemak en koffiebeleving’. Wie ’s ochtends zijn laatste capsule heeft opgemaakt, kan onderweg van en naar werk of een afspraak nieuwe koffie aanschaffen zonder een omweg te hoeven maken. Daarnaast kunnen klanten online capsules bestellen, waarna hun bestelling binnen één uur klaarstaat in de Boutique. Ook kan er ter plekke koffie worden gedronken en kunnen gebruikte Nespresso capsules worden ingeleverd. Uitbreiding Met de opening van Boutiques voor reizigers wil Nespresso inspelen op de toenemende vraag naar kwaliteitskoffie in Nederland. Vorig jaar openden er zelfstandige Boutiques op A-locaties in Maastricht, Utrecht, Haarlem, Amsterdam en Rotterdam. Eerder dit jaar werden er Boutiques in Eindhoven en ’s Hertogenbosch aan het retailnetwerk toegevoegd en vorige maand opende Nespresso in de Haagse Passage de grootste Boutique van Nederland. Na de opening van Schiphol en Utrecht CS telt Nederland  in totaal zestien Boutiques. Nestlé-dochter Nespresso is actief in 64 landen en telt wereldwijd meer dan 450 Boutiques. Bron:@FoodClicks

Convenience - Koffieformule Nespresso opent woensdag op luchthaven Schiphol en treinstation Utrecht CS twee nieuwe vestigingen speciaal gericht op reizigers. De Travel Boutiques bieden volgens Nespresso een ‘combinatie van gemak en koffiebeleving’. “Met deze nieuwe Boutiques kunnen we de honderdduizenden reizigers die dagelijks via Schiphol en Utrecht CS reizen en weinig tijd hebben, snel voorzien van kwaliteitskoffie en de beste persoonlijke service”, zegt algemeen directeur Mark Ruijgrok van Nespresso Nederland. “We zijn dan ook verheugd met deze uitbreiding van ons retailnetwerk die past in de strategie van Nespresso om het aantal Boutiques op A-locaties in Nederland fors uit te breiden.” De nieuwe Nespresso Boutique op Utrecht CS opent woensdag gelijktijdig met de vernieuwde stationshal. De Nespresso Boutique op Schiphol Plaza opent ook op 7 december en bevindt zich ter hoogte van aankomsthal 3. Beleving In de Boutiques op Schiphol en Utrecht CS biedt Nespresso volgens eigen zeggen ‘een combinatie van gemak en koffiebeleving’. Wie ’s ochtends zijn laatste capsule heeft opgemaakt, kan onderweg van en naar werk of een afspraak nieuwe koffie aanschaffen zonder een omweg te hoeven maken. Daarnaast kunnen klanten online capsules bestellen, waarna hun bestelling binnen één uur klaarstaat in de Boutique. Ook kan er ter plekke koffie worden gedronken en kunnen gebruikte Nespresso capsules worden ingeleverd. Uitbreiding Met de opening van Boutiques voor reizigers wil Nespresso inspelen op de toenemende vraag naar kwaliteitskoffie in Nederland. Vorig jaar openden er zelfstandige Boutiques op A-locaties in Maastricht, Utrecht, Haarlem, Amsterdam en Rotterdam. Eerder dit jaar werden er Boutiques in Eindhoven en ’s Hertogenbosch aan het retailnetwerk toegevoegd en vorige maand opende Nespresso in de Haagse Passage de grootste Boutique van Nederland. Na de opening van Schiphol en Utrecht CS telt Nederland  in totaal zestien Boutiques. Nestlé-dochter Nespresso is actief in 64 landen en telt wereldwijd meer dan 450 Boutiques. Bron:@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid