Nestlé organiseert culinair wildevent


Inspiratie – Nestlé’s CHEF viert de start van het wildseizoen met een exclusief IAMCHEF event op 9 oktober. De dag met de naam 'The Game is On' bestaat uit workshops en inspiratie voor de Nederlandse gastronomie. ‘CHEF wil de chef de hero laten zijn en hen de benodigdheden aanreiken die het mogelijk maken om een signatuur te ontwikkelen en gerechten te bereiden die voldoen aan zijn of haar ambitieniveau’, aldus Marcel de Leeuw, Chef2chef manager van Nestlé Professional. Middels interactieve sessies neemt de top van de Nederlandse Gastronomie zoals Bas van Kranen, Pascal Jalhay en Rik Jansma, de aanwezige chefs mee in een culinaire inspiratiesessie rondom het wildseizoen. Belangstellende chefs moeten snel zijn met aanmelden, want er is slecht plaats voor 100 deelnemers. Meer informatie: http://www.iamchefevent.nl/ Bron: Nestlé Inspiratie – Nestlé’s CHEF viert de start van het wildseizoen met een exclusief IAMCHEF event op 9 oktober. De dag met de naam 'The Game is On' bestaat uit workshops en inspiratie voor de Nederlandse gastronomie. ‘CHEF wil de chef de hero laten zijn en hen de benodigdheden aanreiken die het mogelijk maken om een signatuur te ontwikkelen en gerechten te bereiden die voldoen aan zijn of haar ambitieniveau’, aldus Marcel de Leeuw, Chef2chef manager van Nestlé Professional. Middels interactieve sessies neemt de top van de Nederlandse Gastronomie zoals Bas van Kranen, Pascal Jalhay en Rik Jansma, de aanwezige chefs mee in een culinaire inspiratiesessie rondom het wildseizoen. Belangstellende chefs moeten snel zijn met aanmelden, want er is slecht plaats voor 100 deelnemers. Meer informatie: http://www.iamchefevent.nl/ Bron: Nestlé

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Co-branding tussen Restopia Professional en Garden Gourmet

Samenwerking - Nestlé Professional en Innogusto hebben de handen ineengeslagen met een ‘Made with Garden Gourmet’-co-branding voor twee producten van Restopia Professional. De samenwerking houdt in dat voor de twee Restopia-producten een vleesalternatief van Garden Gourmet wordt gebruikt.

Lees bericht

Horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam breekt alle records

Vakbeurzen - Ruim 450 exposanten en 16.757 bezoekers bezochten tijdens de afgelopen dagen Gastvrij Rotterdam. Daarmee is het eerdere record in 2019 met 16.303 bezoekers verslagen en werd de horecavakbeurs afgelopen dagen in Rotterdam Ahoy de grootste editie tot nog toe.

Lees bericht

Hoopheggen en Nestlé gaan biodiversiteit in Nederland vergroten

Samenwerking – Stichting Hoopheggen en Nestlé Professional willen een bijdrage leveren aan de verbetering van de Nederlandse biodiversiteit. De komende maanden gaan de partijen in een samenwerking voor elke geplaatste NESCAFÉ koffiemachine tweeënhalve meter heg plaatsen en zelf ook deze heggen mee te planten bij bedrijven.

Lees bericht


Nestlé introduceert KitKat Vegan

Introductie – De vraag naar meer plantaardig is nu ook terug te vinden bij de chocoladeproducten. Vanaf half oktober introduceert Nestlé de nieuwe KitKat Vegan, onder de naam KitKat V.

Lees bericht

Starbucks lanceert nieuw koffie-concept met warme en koude dranken

Introductie – Starbucks komt met een nieuw ‘Self-Serve’- koffieconcept. Deze zelfbedieningsautomaat is de eerste van Starbucks die zowel warme als ijskoude dranken serveert, samen met zuivelvrije melkalternatieven. De nieuwe automaat, maakt onderdeel uit van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Program, dat samen met Nestlé Professional is opgezet. Eerste kennismaking in Nederland voor consumenten zal zijn bij enkele Shell-tankstations.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid