Niet meer zoeken naar eet- en drinklocaties Schiphol met app HMSHost


App – HMSHost International geeft reizigers via FLIO, de eerste wereldwijde luchthavenapp, toegang tot het aanbod van eten en drinken. De app voorziet reizigers informatie over meer dan vijftig verkooppunten van HMSHost op grote luchthavens over de hele wereld. “De FLIO-app biedt een compleet aanbod, waaronder informatie over eten en drinken op luchthavens. Dit is uitermate belangrijk voor ons en onmisbaar voor de reiziger,” aldus Marlijn van Straaten, Director Marketing and Communications bij HMSHost International. “Onze samenwerking met FLIO is een belangrijke eerste stap in de omnichannel strategie van HMSHost om via alle relevante kanalen reizigers te verbinden op onze locaties.” Het is volgens Van Straaten bekend dat reizigers vaak niet weten welke food en beverage locaties aanwezig zijn op een luchthaven en uiteindelijk het dichtstbijzijnde restaurant binnenlopen in plaats van het restaurant die past bij hun stemming of behoefte. “Door via FLIO relevante informatie over het aanbod van eten en drinken op een luchthaven te bieden, wordt deze frictie weggenomen. Bovendien draagt het bij aan ons doel om de tijd die een reiziger op een luchthaven doorbrengt, zo efficiënt en comfortabel mogelijk te maken.” Communiceren Met FLIO heeft HMSHost een platform waarop op relevante momenten direct met zijn gasten kan communiceren. De app informeert gasten waar ze op de luchthaven de eet- en drinkgelegenheden van hun voorkeur kunnen vinden en biedt kortingen in restaurants. De samenwerking gaat van start met locaties in verschillende landen, zoals Starbucks en LEON op Schiphol, in Engeland en op onder andere de toonaangevende locatie Pier Zero in Helsinki. Bron: @FoodClicks   App – HMSHost International geeft reizigers via FLIO, de eerste wereldwijde luchthavenapp, toegang tot het aanbod van eten en drinken. De app voorziet reizigers informatie over meer dan vijftig verkooppunten van HMSHost op grote luchthavens over de hele wereld. “De FLIO-app biedt een compleet aanbod, waaronder informatie over eten en drinken op luchthavens. Dit is uitermate belangrijk voor ons en onmisbaar voor de reiziger,” aldus Marlijn van Straaten, Director Marketing and Communications bij HMSHost International. “Onze samenwerking met FLIO is een belangrijke eerste stap in de omnichannel strategie van HMSHost om via alle relevante kanalen reizigers te verbinden op onze locaties.” Het is volgens Van Straaten bekend dat reizigers vaak niet weten welke food en beverage locaties aanwezig zijn op een luchthaven en uiteindelijk het dichtstbijzijnde restaurant binnenlopen in plaats van het restaurant die past bij hun stemming of behoefte. “Door via FLIO relevante informatie over het aanbod van eten en drinken op een luchthaven te bieden, wordt deze frictie weggenomen. Bovendien draagt het bij aan ons doel om de tijd die een reiziger op een luchthaven doorbrengt, zo efficiënt en comfortabel mogelijk te maken.” Communiceren Met FLIO heeft HMSHost een platform waarop op relevante momenten direct met zijn gasten kan communiceren. De app informeert gasten waar ze op de luchthaven de eet- en drinkgelegenheden van hun voorkeur kunnen vinden en biedt kortingen in restaurants. De samenwerking gaat van start met locaties in verschillende landen, zoals Starbucks en LEON op Schiphol, in Engeland en op onder andere de toonaangevende locatie Pier Zero in Helsinki. Bron: @FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Avolta start pilot om footprint van F&B-aanbod te meten

Duurzaamheid – Avolta, wereldleider op het gebied van reiservaringen waar HMSHost onderdeel vanuit maakt, start een pilot in samenwerking met duurzaamheidsbedrijven HowGood en PS in Foodservice. Deze pilot richt zich op het meten van de CO2-voetafdruk van de Nederlandse toeleveringsketen in F&B.

Lees bericht


La Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.

Lees bericht

Schiphol vernieuwt Lounge 2 met nieuwe horecaconcepten

Luchthaven - Schiphol werkt aan de vernieuwing van Lounge 2, het gebied dat zich bevindt na de securitycontrole voor passagiers met bestemmingen veelal buiten Europa. Het horeca- winkelgebied krijgt een nieuwe inrichting, waarbij de beleving van passagiers centraal staat. Er wordt ruimte gemaakt voor nieuwe luxe merken en een vernieuwd aanbod aan horeca- en winkelmogelijkheden. 

Lees bericht

Schiphol volop bezig met vernieuwing Lounge 1

Luchthaven – Luchthaven Schiphol is volop bezig met de vernieuwing van Lounge 1. Reizigers kunnen terecht bij vier vernieuwde winkels, te weten We love Amsterdam, Finefoods, Let’s Play en Electronics. Schiphol werkt momenteel aan de herontwikkeling van deze vertrekhal. Zo wordt de lounge uitgebreid, looproutes aangepast en het aanbod aan voorzieningen zoals horeca en winkels vergroot.

Lees bericht



HMSHost opent Bubbles Seafood & Winebar op Schiphol

Formulenieuws – HMSHost Nederland, onderdeel van Dufry Group, wereldmarktleider in de hospitality branche voor reizigers onderweg, opent een nieuwe locatie van ‘Bubbles - Seafood & Winebar’ op Amsterdam Airport Schiphol. De locatie was al op Schiphol gevestigd, maar is verplaatst naar Lounge 2.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid