Nieuw horecaplatform ‘Huisgemaakte Taart’
Platform – Dr. Oetker Professsional en Koopmans Professioneel hebben het initiatief genomen voor een nieuw platform dat ondernemers handvatten moet geven om succesvol te zijn met huisgemaakte taart & desserts. Het online bakplatform www.huisgemaaktetaartopdekaart.nl inspireert, adviseert en moet horecaondernemers helpen. Het plaform zit vol recepten, tips voor foodstyling en adviezen voor bijvoorbeeld het bewaren van gebak, het verbeteren van rendement en het voorkomen van waste. Het zelf maken van gebak en desserts moet rendabel zijn, aldus de initiatiefnemer, reden om het platform te starten. Daarnaast merkten de twee bedrijven een toenemende druk op kennis en tijd in de keuken. Sandra van Ruiten, Product Manager bij Dr. Oetker Professional: “Wij begeleiden diverse grote horecaklanten om huisgemaakte taart te integreren binnen de mogelijkheden van hun keuken. Deze kennis willen we nu beschikbaar maken voor alle horecabedrijven die open staan voor huisgemaakt. Centraal staan daarom oplossingen met een optimaal gebruiksgemak en een ambachtelijk eindresultaat”. Het platform moet groeien en is nog volop in ontwikkeling. De bedoeling is om het platform met de sector verder te verrijken. Er wordt daarom ruimte geboden op het platform voor horecabedrijven om hun eigen tips en ervaringen met huisgemaakte taart en desserts te delen. Ondernemers kunnen hun eigen menukaart presenteren, recepten voor stellen of tecnische vragen stellen. Ook fabrikanten die kennis bij willen dragen of deel willen nemen in het platform kunnen contact opnemen met Dr. Oetker Professional. Bron: @FoodClicks Platform – Dr. Oetker Professsional en Koopmans Professioneel hebben het initiatief genomen voor een nieuw platform dat ondernemers handvatten moet geven om succesvol te zijn met huisgemaakte taart & desserts. Het online bakplatform www.huisgemaaktetaartopdekaart.nl inspireert, adviseert en moet horecaondernemers helpen. Het plaform zit vol recepten, tips voor foodstyling en adviezen voor bijvoorbeeld het bewaren van gebak, het verbeteren van rendement en het voorkomen van waste. Het zelf maken van gebak en desserts moet rendabel zijn, aldus de initiatiefnemer, reden om het platform te starten. Daarnaast merkten de twee bedrijven een toenemende druk op kennis en tijd in de keuken. Sandra van Ruiten, Product Manager bij Dr. Oetker Professional: “Wij begeleiden diverse grote horecaklanten om huisgemaakte taart te integreren binnen de mogelijkheden van hun keuken. Deze kennis willen we nu beschikbaar maken voor alle horecabedrijven die open staan voor huisgemaakt. Centraal staan daarom oplossingen met een optimaal gebruiksgemak en een ambachtelijk eindresultaat”. Het platform moet groeien en is nog volop in ontwikkeling. De bedoeling is om het platform met de sector verder te verrijken. Er wordt daarom ruimte geboden op het platform voor horecabedrijven om hun eigen tips en ervaringen met huisgemaakte taart en desserts te delen. Ondernemers kunnen hun eigen menukaart presenteren, recepten voor stellen of tecnische vragen stellen. Ook fabrikanten die kennis bij willen dragen of deel willen nemen in het platform kunnen contact opnemen met Dr. Oetker Professional. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Strandpaviljoenondernemers verwend met pizza bij opbouw
Strandpaviljoens - De strandpaviljoens zijn volop bezig met de start van het nieuwe seizoen. De tijdelijke locaties worden weer opgebouwd en de jaarrond paviljoens worden klaargemaakt voor het buitenseizoen. Dr. Oetker Professional speelde hierop in om een aantal van hen langs de Nederlandse kust te verrassen met warme pizza’s.
Lees berichtMerk Langnese over naar Ambtman Jr. Import en Export
Overname – Ambtman Jr. Import en Export neemt het agentschap van het honingmerk Langnese over van Dr. Oetker Professional. De overgang gaat per 1 januari 2024 in.
Lees berichtRecordaantal van 45.000 pakketten voor de voedselbank
Voedselbanken – Vier dagen lang pakken honderden medewerkers van Unilever, voor het twaalfde jaar op rij pakketten in voor de Voedselbank. Dit jaar wordt een recordaantal van 45.000 pakketten samengesteld, met behulp van een aantal partners.
Lees berichtZelfstandig Magioni Pizza vindt partner in Danerolles
Samenwerking - Het Amsterdamse Magioni, bekend van haar pizzabodems vol groente, zal vanaf 1 november 2022 weer op eigen benen staan. Dat gaat Magioni doen in nauwe samenwerking met Danerolles. Twee bedrijven met een vergelijkbaar businessmodel, kennis van de koelverse markt, complementair productportfolio en gevestigd rond Amsterdam, zo laat Magioni weten.
Lees berichtMagioni maakt limited edition groentepizza van spruiten
Pizza – Als limited edition en voor een speciaal event heeft het merk Magioni een groentepizza bedacht van spruiten. De spruitenpizza moet het bewijs leveren dat groente pizzabodems heel goed samengaan met een duurzame levensstijl.
Lees berichtDr. Oetker zet VAR-teken bij EK-voetbal in als actiemiddel
Actie – Dr. Oetker zet scheidsrechtersicoon Roelof Luinge in bij een actie rondom het VAR-teken tijdens de EK-voetbalwedstrijden. Elke keer als een ingreep van de Video Assistant Referee wordt gevraagd, kunnen kijkers een oven claimen op Claimdeoven.nu en andere pizza-prijzen winnen.
Lees bericht