Nieuw: smaakpanel selecteert winstgevende combi-deals


Industrie - Een wit of bruin broodje belegd met oude kaas, filet american of zalm gecombineerd met een zuivel of sapje; het kan allemaal. Maar wat past nu het beste bij elkaar? Welke combinatie smaakt nu het beste? Deze vragen zijn voor FoodClicks en FrieslandCampina Branded Netherlands de reden om een smaakpanel te formeren. Dit panel stelt de beste combi-deals samen, die binnenkort worden gepresenteerd in onder meer de cateringlocaties van Prorest, in de Brooodzaak (NS Retail) en bij Bakker Bart. Het ontbijt en de lunch; ze worden steeds vaker buitenshuis genuttigd. Maar waar thuis het brood tijdens deze momenten bijna altijd met een drankje wordt gecombineerd, gebeurt dit ‘onderweg’ vaak niet. “In de out-of-homemarkt is gemak en snelheid erg belangrijk, men vergeet vaak een drankje bij een broodje te kopen als men er niet mee wordt geconfronteerd. Het succes van de ontbijt- en lunchdeals in petrol, to go en catering laat zien dat als je het klanten gemakkelijk maakt en voor een goede prijs een combinatie aanbiedt van eten met een drankje dat ze hier dan zeker wel behoefte aan hebben”, aldus Peggy Bessems van FrieslandCampina. Daarin zet de zuivel- en sappengigant een volgende stap samen met FoodClicks. “Een smaakpanel, met daarin een groep onafhankelijke consumenten die dagelijks petrol- en cateringlocaties bezoekt, stelt de beste combi-deals samen, zodat de petrolondernemer en de cateraar deze ook kan adviseren aan zijn gasten”, vertelt Bessems Verrassend Het panel kwam gisteren in de kookstudio in het Nederlandse kantoor van Lantmännen Unibake in Waalwijk bijeen. De basis van de voorgeselecteerde combi-deals zijn de bestverkopende broodjes als ook verrassende nieuwe combinaties in het to go-kanaal en de cateringsector. “Het broodje kaas bijvoorbeeld en ook het pistoletje filet americain. Het panel combineerde deze met de verschillende dranken uit ons portfolio en uiteindelijk kwam men tot de beste combinaties”, weet Bessems. De voorgeselecteerde deals worden binnenkort al gepresenteerd bij key accounts van FrieslandCampina Branded Netherlands, waaronder Prorest Catering, de Brooodzaak en Bakker Bart. “Het helpt deze locaties consumenten te verleiden hun routine te doorbreken. Combi’s waarmee ze klanten verrassen en zelf meer omzet en rendement realiseren.” FoodClicks is belangrijke initiator achter het initiatief van het smaakpanel. In komende uitgave wordt uitgebreid verslag gedaan van de bijeenkomst. Ook worden in deze uitgave samen met FrieslandCampina de lekkerste combi-deals gepresenteerd. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid