Nieuwe fastserviceformule WOK& opent twee locaties


Formulenieuws - Mie Like Franchise B.V. lanceert op 7 september 2017 in Oostzaan de nieuwe Aziatische fastserviceformule WOK&. Het franchiseconcept is gebaseerd op natuurlijke Aziatische producten met eerlijkheid, bevlogenheid en maatschappelijke betrokkenheid als kernwaarden. De eerste twee locaties staan gepland in Rotterdam en Nijmegen. Oprichters Wim Markwat en Boris van Leeuwen combineren bij WOK& de snelheid van fastservice met de behoefte van jongeren aan gezonde fastfood. Binnen twee minuten bereidt het team van de WOK& stores een smaakvolle en verantwoorde maaltijd voor de ogen van de klant. Bij deze maaltijden ligt de focus op het zoveel mogelijk voldoen aan de duurzaamheidsnorm, het vermijden van onnatuurlijke e-nummers en het beperken van suikers en zout. Het principe van fastservice blijft daarbij voorop staan. Het assortiment van WOK& bestaat uit een 25-tal componenten. Wokgerechten met noodles, rijst en salades zijn te bereiden in combinatie met vis, vlees, vegetarisch en veel gezonde groenten. WOK& werkt bovendien als eerste in Nederland franchiseformule volgens de nieuwste eisen uit de franchisewetgeving. De eerste WOK& stores openen in september onder andere in Rotterdam en Nijmegen. Verschillende geïnteresseerde franchisenemers hebben zich al gemeld en ook zijn er potentiële locaties in beeld. & In de naam Het & in de naam WOK& wijst op de toegevoegde waarde van de franchiseformule. Dat uit zich niet alleen in de producten, maar ook in het feit dat het volledige team van een store activiteiten onderneemt in de lokale omgeving. Boris van Leeuwen:“Dit is een vernieuwende en actieve manier om jonge mensen niet alleen een bijbaantje te bieden, maar ook actief bij de maatschappij en haar dagelijkse problemen te betrekken.” Alle franchisenemers en medewerkers worden hiervoor periodiek ook getraind in communicatie- en sales vaardigheden. Pionier WOK& voldoet aan de meest recente eisen van franchisewetgeving. Boris van Leeuwen: “Als franchisegever zijn we ons bewust van onze zorgplicht. We onderschrijven een evenwichtige relatie en eerlijke communicatie. Het franchisemodel zien we als een partnerschap in plaats van een groeimodel. Op een dergelijke manier samenwerken maakt iedereen sterker.”Bij het opstellen van het franchisemodel van WOK& is nauw samengewerkt met Ludwig & Van Dam Advocaten in Rotterdam. Zij zijn gespecialiseerd in franchise. Advocaat Maaike Munnik: “WOK& kiest er bewust voor om te werken langs de lijnen van de Nederlandse Franchise Code. Dat staat in feite haaks op de algemene opvatting onder diverse franchisegevers. WOK& is daarom echt aan te merken als een pionier op dit gebied.” Bron: WOK&/@FoodClicks Formulenieuws - Mie Like Franchise B.V. lanceert op 7 september 2017 in Oostzaan de nieuwe Aziatische fastserviceformule WOK&. Het franchiseconcept is gebaseerd op natuurlijke Aziatische producten met eerlijkheid, bevlogenheid en maatschappelijke betrokkenheid als kernwaarden. De eerste twee locaties staan gepland in Rotterdam en Nijmegen. Oprichters Wim Markwat en Boris van Leeuwen combineren bij WOK& de snelheid van fastservice met de behoefte van jongeren aan gezonde fastfood. Binnen twee minuten bereidt het team van de WOK& stores een smaakvolle en verantwoorde maaltijd voor de ogen van de klant. Bij deze maaltijden ligt de focus op het zoveel mogelijk voldoen aan de duurzaamheidsnorm, het vermijden van onnatuurlijke e-nummers en het beperken van suikers en zout. Het principe van fastservice blijft daarbij voorop staan. Het assortiment van WOK& bestaat uit een 25-tal componenten. Wokgerechten met noodles, rijst en salades zijn te bereiden in combinatie met vis, vlees, vegetarisch en veel gezonde groenten. WOK& werkt bovendien als eerste in Nederland franchiseformule volgens de nieuwste eisen uit de franchisewetgeving. De eerste WOK& stores openen in september onder andere in Rotterdam en Nijmegen. Verschillende geïnteresseerde franchisenemers hebben zich al gemeld en ook zijn er potentiële locaties in beeld. & In de naam Het & in de naam WOK& wijst op de toegevoegde waarde van de franchiseformule. Dat uit zich niet alleen in de producten, maar ook in het feit dat het volledige team van een store activiteiten onderneemt in de lokale omgeving. Boris van Leeuwen:“Dit is een vernieuwende en actieve manier om jonge mensen niet alleen een bijbaantje te bieden, maar ook actief bij de maatschappij en haar dagelijkse problemen te betrekken.” Alle franchisenemers en medewerkers worden hiervoor periodiek ook getraind in communicatie- en sales vaardigheden. Pionier WOK& voldoet aan de meest recente eisen van franchisewetgeving. Boris van Leeuwen: “Als franchisegever zijn we ons bewust van onze zorgplicht. We onderschrijven een evenwichtige relatie en eerlijke communicatie. Het franchisemodel zien we als een partnerschap in plaats van een groeimodel. Op een dergelijke manier samenwerken maakt iedereen sterker.”Bij het opstellen van het franchisemodel van WOK& is nauw samengewerkt met Ludwig & Van Dam Advocaten in Rotterdam. Zij zijn gespecialiseerd in franchise. Advocaat Maaike Munnik: “WOK& kiest er bewust voor om te werken langs de lijnen van de Nederlandse Franchise Code. Dat staat in feite haaks op de algemene opvatting onder diverse franchisegevers. WOK& is daarom echt aan te merken als een pionier op dit gebied.” Bron: WOK&/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid