Nieuwe Hanos FoodXperience ‘voor professionals die stapje verder willen gaan’

FoodXperience is volgens groothandel Hanos ‘hét online inspiratieplatform voor foodprofessionals’

Groothandels - Hanos lanceert deze maand FoodXperience, volgens de horecagroothandel ‘hét online inspiratieplatform voor foodprofessionals’. FoodXperience richt zich op de voorhoede van de horeca, op professionals die volgens het bedrijf ‘een stapje verder willen gaan’.

FoodXperience is een online community, een plek waar volgens de groothandel bezoekers worden geïnspireerd met brancheontwikkelingen, nieuwe producten, interviews met vakgenoten en kwalitatief hoogstaande recepten. Vanuit het platform worden speciale FoodXevents georganiseerd, met toonaangevende programma’s, vol inspiratie en met sterrenchefs van over de hele wereld.

Vragen
Op www.foodXperience.com kunnen bezoekers vragen voorleggen aan de culinair adviseurs van Hanos over bereidingswijzen, wijnsuggesties of specificaties van producten. Door een profiel aan te maken creëert de deelnemer aan het platform een eigen omgeving: Mijn Keuken. In deze omgeving kunnen leden favoriete recepten opslaan, reageren op discussies, tips geven en ontvangen en in contact komen met de culinair adviseurs van Hanos. Driesterrenchef Joan Roca verzorgt tijdens het eerste FoodXevent een masterclass. Het Hanos FoodXevent is op maandag 18 april in Culinair Theater Hanos in Eindhoven.

Auteur: Paul Peter Blonk