Nieuwe horeca opent in vergroot outletcentrum Rosada Roosendaal


Horeca - In Rosada Fashion Outlet in Roosendaal openen op donderdag 12 mei 45 nieuwe winkels de deuren. Het verbouwde en uitgebreide outletcentrum krijgt drie nieuwe horecazaken: Trattoria Rosa, Frites Cuisine en The Kitchen. Ook opent snoepfabrikant Haribo een speciale snoepwinkel in het outletcentrum, de eerste van Nederland. Vermaat Groep, ontwikkelaar van horeca- en retailconcepten, heeft in het uitgebreide en verbouwde outletcentrum Rosada meerdere formules waar bezoekers kunnen eten en drinken. Naast de nieuw te openen Trattiora Rosa, een lunchcafé met Italiaanse lunchgerechten, is Vermaat aanwezig met het vernieuwde koffie- en bagelscafé Mockamore en pannenkoekenrestaurant On Top. De Duitse snoepreus Haribo opent in het outletcentrum een eigen snoepwinkel, de eerste van Nederland. Snoepliefhebbers hebben in de winkel keuze uit ruim 150 Haribo-producten, waaronder snoep, speelgoed en gadgets. De Haribo-winkel in Roosendaal volgt op de opening van speciale Haribo snoepwinkels in onder meer Bonn (Duitsland) en Parijs, Marseille, Uzès, Troyes en Toulouse in Frankrijk. Groter In het outletcentrum openen in totaal 45 nieuwe winkels de deuren. De ruim 8000 extra vierkante meters aan winkels, maakt Rosada anderhalf keer groter. Het outletdorp telt dan ruim honderd nationale en internationale merken, waaronder River Woods, Suitsupply, Nike, Levi’s, Adidas, Van Gils, Vingino en Gentiluomo. Door de gunstige ligging trekt het outletcentrum niet alleen shoppers uit Noord-Brabant en Zuid-Holland, maar ook uit Zeeland en België. De officiële opening van het vernieuwde outletcentrum wordt op 13 mei verricht door Jacques Niederer, de burgemeester van Roosendaal. Bron: @FoodClicks Horeca - In Rosada Fashion Outlet in Roosendaal openen op donderdag 12 mei 45 nieuwe winkels de deuren. Het verbouwde en uitgebreide outletcentrum krijgt drie nieuwe horecazaken: Trattoria Rosa, Frites Cuisine en The Kitchen. Ook opent snoepfabrikant Haribo een speciale snoepwinkel in het outletcentrum, de eerste van Nederland. Vermaat Groep, ontwikkelaar van horeca- en retailconcepten, heeft in het uitgebreide en verbouwde outletcentrum Rosada meerdere formules waar bezoekers kunnen eten en drinken. Naast de nieuw te openen Trattiora Rosa, een lunchcafé met Italiaanse lunchgerechten, is Vermaat aanwezig met het vernieuwde koffie- en bagelscafé Mockamore en pannenkoekenrestaurant On Top. De Duitse snoepreus Haribo opent in het outletcentrum een eigen snoepwinkel, de eerste van Nederland. Snoepliefhebbers hebben in de winkel keuze uit ruim 150 Haribo-producten, waaronder snoep, speelgoed en gadgets. De Haribo-winkel in Roosendaal volgt op de opening van speciale Haribo snoepwinkels in onder meer Bonn (Duitsland) en Parijs, Marseille, Uzès, Troyes en Toulouse in Frankrijk. Groter In het outletcentrum openen in totaal 45 nieuwe winkels de deuren. De ruim 8000 extra vierkante meters aan winkels, maakt Rosada anderhalf keer groter. Het outletdorp telt dan ruim honderd nationale en internationale merken, waaronder River Woods, Suitsupply, Nike, Levi’s, Adidas, Van Gils, Vingino en Gentiluomo. Door de gunstige ligging trekt het outletcentrum niet alleen shoppers uit Noord-Brabant en Zuid-Holland, maar ook uit Zeeland en België. De officiële opening van het vernieuwde outletcentrum wordt op 13 mei verricht door Jacques Niederer, de burgemeester van Roosendaal. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid