Nieuwe productcategorieën, verpakkingen en logo voor foodservicetak McCain


Diepvries - McCain Foodservice introduceert drie nieuwe productcategorieën, nieuwe verpakkingen en een nieuw logo. De productaanpassingen en nieuwe uitstraling moeten het volgens de aardappelreus voor afnemers gemakkelijker en duidelijker maken door het volledige assortiment te navigeren. De drie belangrijke klantbehoeften betrouwbaarheid, differentiatie en flexibiliteit staan aan de basis van het nieuwe McCain productportfolio. De drie productcategorieën bieden volgens het bedrijf dé oplossing voor alle uitdagingen in de markt. ‘McCain Our Original Choice’ betreft dagelijkse favorieten met een constante goede kwaliteit. De klassieke snijmaat frites en specialiteiten zorgt voor herkenning. De producten in de categorie ‘McCain Our Menu Signatures’ zorgen er volgens McCain voor dat ondernemers onderscheidend kunnen zijn en hun gasten unieke variaties kunnen bieden. Hierin gaat het om producten als Fry’n’Dip, Country Style, TradiStyle, Bistro Style en Maxi Chips. ‘McCain Our Chef Solutions’ biedt oplossingen om efficiënter te kunnen werken in de keuken. Het betreft producten zoals Freez’Chill’, Express frites en StayCrisp. Behoeften Volgens McCain is het nieuwe portfolio ontworpen om beter aan de behoeften van de afnemers te kunnen voldoen. Met de introductie van het nieuwe productassortiment lanceert McCain ook een nieuw logo voor de foodservicetak van het bedrijf. Volgens McCain legt het nieuwe logo de link met het agrarische erfgoed van McCain: de aardappel. Bron: @FoodClicks

Diepvries - McCain Foodservice introduceert drie nieuwe productcategorieën, nieuwe verpakkingen en een nieuw logo. De productaanpassingen en nieuwe uitstraling moeten het volgens de aardappelreus voor afnemers gemakkelijker en duidelijker maken door het volledige assortiment te navigeren. De drie belangrijke klantbehoeften betrouwbaarheid, differentiatie en flexibiliteit staan aan de basis van het nieuwe McCain productportfolio. De drie productcategorieën bieden volgens het bedrijf dé oplossing voor alle uitdagingen in de markt. ‘McCain Our Original Choice’ betreft dagelijkse favorieten met een constante goede kwaliteit. De klassieke snijmaat frites en specialiteiten zorgt voor herkenning. De producten in de categorie ‘McCain Our Menu Signatures’ zorgen er volgens McCain voor dat ondernemers onderscheidend kunnen zijn en hun gasten unieke variaties kunnen bieden. Hierin gaat het om producten als Fry’n’Dip, Country Style, TradiStyle, Bistro Style en Maxi Chips. ‘McCain Our Chef Solutions’ biedt oplossingen om efficiënter te kunnen werken in de keuken. Het betreft producten zoals Freez’Chill’, Express frites en StayCrisp. Behoeften Volgens McCain is het nieuwe portfolio ontworpen om beter aan de behoeften van de afnemers te kunnen voldoen. Met de introductie van het nieuwe productassortiment lanceert McCain ook een nieuw logo voor de foodservicetak van het bedrijf. Volgens McCain legt het nieuwe logo de link met het agrarische erfgoed van McCain: de aardappel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid