Nieuwe verpakking ready-to-drink bekers Starbucks


Koffie - Starbucks slaat een nieuwe weg in met een nieuwe visuele identiteit voor de ready-to-drinks. De bekers zijn in een nieuw design gestoken dat volgens het bedrijf beter past bij het hoofdmerk Starbucks. De ready-to-drinks werden voorheen verkocht onder de naam Starbucks Discoveries, maar worden nu enkel onder het merk Starbucks verkocht. De veranderingen houden ook in dat sommige smaken een andere naam krijgen, zodat ze beter aansluiten bij het aanbod dat verkrijgbaar is in de Starbucks-vestigingen. Zo wordt Seattle Latte nu Caffè Latte. Ook weerspiegelen de bekers de afkomst van de koffie en verwijzen ze naar de verschillende kenmerken van de koffies. Zo heeft de Caramel Macchiato een raster van caramellijnen en heeft de Cappuccino een design van schuim dat vanaf de bovenkant omlaag loopt. Het volledige Starbucks-aanbod bestaat uit vier smaken: Caffè Latte, Caramel Macchiato, Skinny Latte en Cappuccino. Starbucks ready-to-drink producten worden geproduceerd en gedistributeerd door Arla Foods in Europa. Bron: Starbucks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid