Offerman lanceert een nieuw merk in hartig beleg


Introductie - De makers van Kips en Kraak-Vers komen deze zomer met een nieuw merk voor het assortiment vleeswaren, kaas en smeerbaar broodbeleg in portieverpakking: FairBeleg. De lancering van het nieuwe merk FairBeleg medio juli, is het resultaat van de herschikking van de merken die Offerman vorig jaar is gestart, toen nog onder de vlag van Zwanenberg Food Group. Sinds december 2017 is Offerman onderdeel van Ter Beke. André Vleemingh, Commercieel Manager Foodservice: “Met FairBeleg combineren we het beste van de merken Kips en Kraak-Vers.” Productveiligheid, hygiëne en constante kwaliteit vormen de basis van de nieuwe lijn. Maar daarnaast is het tegengaan van verspilling net zo belangrijk. “Slim omgaan met voedsel en verpakking is óók onze verantwoordelijkheid” zegt Vleemingh. Naast de introductie van het merk FairBeleg voor portieverpakkingen hartig beleg, voegt Offerman de grootverpakkingen vleeswaren, kaas en smeerbaar broodbeleg van Kraak-Vers en Zwanenberg medio juli samen tot één horeca assortiment onder de merknaam Kraak-Vers. Hiermee is Kraak-Vers het merk voor de horecaprofessionals. Doelstelling van de herschikking is meer focus en herkenbaarheid in de markt creëren. Offerman Offerman is onderdeel van Ter Beke. De groep heeft 2 kernactiviteiten: fijne vleeswaren en versbereide gerechten. Ter Beke realiseerde in 2017 een omzet van 508,6 miljoen euro. In december 2017 nam Ter Beke de business unit Fresh over van Zwanenberg Food Group. De Business Unit gaat binnen Ter Beke zelfstandig verder onder de naam Offerman. Bron: Ter Beke Introductie - De makers van Kips en Kraak-Vers komen deze zomer met een nieuw merk voor het assortiment vleeswaren, kaas en smeerbaar broodbeleg in portieverpakking: FairBeleg. De lancering van het nieuwe merk FairBeleg medio juli, is het resultaat van de herschikking van de merken die Offerman vorig jaar is gestart, toen nog onder de vlag van Zwanenberg Food Group. Sinds december 2017 is Offerman onderdeel van Ter Beke. André Vleemingh, Commercieel Manager Foodservice: “Met FairBeleg combineren we het beste van de merken Kips en Kraak-Vers.” Productveiligheid, hygiëne en constante kwaliteit vormen de basis van de nieuwe lijn. Maar daarnaast is het tegengaan van verspilling net zo belangrijk. “Slim omgaan met voedsel en verpakking is óók onze verantwoordelijkheid” zegt Vleemingh. Naast de introductie van het merk FairBeleg voor portieverpakkingen hartig beleg, voegt Offerman de grootverpakkingen vleeswaren, kaas en smeerbaar broodbeleg van Kraak-Vers en Zwanenberg medio juli samen tot één horeca assortiment onder de merknaam Kraak-Vers. Hiermee is Kraak-Vers het merk voor de horecaprofessionals. Doelstelling van de herschikking is meer focus en herkenbaarheid in de markt creëren. Offerman Offerman is onderdeel van Ter Beke. De groep heeft 2 kernactiviteiten: fijne vleeswaren en versbereide gerechten. Ter Beke realiseerde in 2017 een omzet van 508,6 miljoen euro. In december 2017 nam Ter Beke de business unit Fresh over van Zwanenberg Food Group. De Business Unit gaat binnen Ter Beke zelfstandig verder onder de naam Offerman. Bron: Ter Beke

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

What’s Cooking? wordt nieuwe naam Ter Beke

Jubileum  – Het Belgische voedingsbedrijf Ter Beke, eveneens actief in Nederland met productie en verkoop (ook onder de naam Berkhout Langeveld), heeft ter gelegenheid van een nieuwe strategie en het 75-jarig jubileum de naam gewijzigd in What’s Cooking?

Lees bericht






Zwanenberg en Struik bevestigen fusiewens

Samenwerking  - Zwanenberg Food Group en de Veluwse conservenfabriek Struik Food hebben gemeld bij de toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM) dat zij willen fuseren. In juli hadden zij al aangekondigd dit van plan te zijn. De fusie kan in het eerste kwartaal 2020 worden afgerond. Beide bedrijven hebben het idee dat zij samen beter zijn opgewassen tegen de macht van...

Lees bericht

Zwanenberg koopt Chicken Tonight van Unilever

Overname  - Zwanenberg Food Group neemt het merk Chicken Tonight over van Unilever Nederland. Het merk werd al door Zwanenberg geproduceerd, maar nu worden door het bedrijf uit Almelo ook de marketing en verkoop overgenomen. Zwanenberg is al langere tijd bezig het assortiment te verbreden met sterke merken. Maarten Elsinga, CEO van Zwanenberg Nederland, ziet ook Chicken Tonight als een...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid