Ook Belgische Colruyt ziet online sterk groeien


Bezorgdienst - Collect&Go, de online boodschappendienst van de Belgische Colruyt Group, verbrak voor Kerstmis alle records. In de aanloop naar kerstavond zijn er 40 procent meer reserveringen gedaan via collectandgo.be. Colruyt gaat volgend jaar meer investeren in de bezorgtak. In vergelijking tot een doorsnee weekend was het op 23 en 24 december de helft drukker in de afhaalpunten van Collect&Go, zo laat het bedrijf weten. Meer dan duizend medewerkers zetten op die twee dagen drie voetbalvelden vol bezorgdozen klaar. De december -maand is nu al de beste maand ooit voor Collect&Go. En om dat succes verder uit te bouwen gaat de bezorgdienst volgend jaar meer investeren. “Het is onze ambitie om verder te groeien als de makkelijkste en meest betrouwbare online boodschappendienst”, stelt business unit manager Geert Boel. “Daarom voorzien we, boven op de 180 bestaande afhaalpunten, in 2017 en 2018 opnieuw een groei van 10 afhaalpunten per jaar.” Meer dan de helft van de bestellingen bij de online boodschappendienst van Colruyt Group werden ‘s avonds tussen 18 en 23 uur gedaan. Volgend weekend, met oudejaar, verwacht Collect&Go nog een piek. De cava van Gran Baron was de populairste fles bubbels bij de klanten in de Colruyt-webshop, terwijl voor de feesttafel de gourmetschotels, wildragout en gevulde kalkoen hoge aantallen wisten te bereiken. Bron: Colruyt Bezorgdienst - Collect&Go, de online boodschappendienst van de Belgische Colruyt Group, verbrak voor Kerstmis alle records. In de aanloop naar kerstavond zijn er 40 procent meer reserveringen gedaan via collectandgo.be. Colruyt gaat volgend jaar meer investeren in de bezorgtak. In vergelijking tot een doorsnee weekend was het op 23 en 24 december de helft drukker in de afhaalpunten van Collect&Go, zo laat het bedrijf weten. Meer dan duizend medewerkers zetten op die twee dagen drie voetbalvelden vol bezorgdozen klaar. De december -maand is nu al de beste maand ooit voor Collect&Go. En om dat succes verder uit te bouwen gaat de bezorgdienst volgend jaar meer investeren. “Het is onze ambitie om verder te groeien als de makkelijkste en meest betrouwbare online boodschappendienst”, stelt business unit manager Geert Boel. “Daarom voorzien we, boven op de 180 bestaande afhaalpunten, in 2017 en 2018 opnieuw een groei van 10 afhaalpunten per jaar.” Meer dan de helft van de bestellingen bij de online boodschappendienst van Colruyt Group werden ‘s avonds tussen 18 en 23 uur gedaan. Volgend weekend, met oudejaar, verwacht Collect&Go nog een piek. De cava van Gran Baron was de populairste fles bubbels bij de klanten in de Colruyt-webshop, terwijl voor de feesttafel de gourmetschotels, wildragout en gevulde kalkoen hoge aantallen wisten te bereiken. Bron: Colruyt

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid