Op de hoogte van alle spraakmakende producten belooft nieuwe app TIPPR

De nieuwe app TIPPR met alle nieuwe horecatrends

Online - Voor de horecaprofessional die snel en up-to-date wil blijven van de laatste horecatrends, is er onder de naam TIPPR een nieuwe app ontwikkeld. 

Volgens de initiatiefnemers is de horecaprofessional met TIPPR (spreek uit als Tipper, red.) steeds op de hoogte van alle nieuwe en spraakmakende producten. Welke nieuwe drankjes scoren goed? Hoe bereid ik dat populaire gerecht? Waar kan ik snel een productsample aanvragen? En om welke productinnovaties kan ik niet langer heen? TIPPR maakt het voor iedereen die geen tijd heeft om beurzen te bezoeken of lange introductiegesprekken aan te gaan met vertegenwoordigers mogelijk op de hoogte te blijven van de laatste trends en noviteiten in de sector. Volgens de initiatiefnemers helpt TIPPR ondernemers efficiënt met hun tijd om te gaan en wordt alles  bij elkaar gebracht: een soort informatiemarktplaats voor horecaprofessionals.

Algoritme

TIPPR is een nieuwe community voor en door horecaprofessionals als ware het een Tindermatch. “Dat doen we 365 dagen per jaar, 24 uur per dag”, zegt initiatiefnemer Colin Westerwoudt. “De app inspireert mensen in de horeca op basis van interesses en doet dat heel gericht dankzij een slim algoritme. Zo verzamelt TIPPR de laatste noviteiten op het internet en biedt deze op maat aan voor gebruikers. Door in de app de demoknop te gebruiken, krijg je als horecaprofessional ook echt alleen die verkopers over de vloer waarin je geïnteresseerd bent.”

Gecheckt

TIPPR is exclusief beschikbaar voor horecaprofessionals en iedereen die de app wil downloaden wordt daarom gecheckt. Zo wordt de positionering voor en door horecaprofessionals gewaarborgd. De naam TIPPR komt van tipper, een tip geven maar staat ook voor waardering, voor tips in de zin van advies en praktische handvatten en voor het oplichten van een tipje van de sluier. Initiatiefnemers achter de app zijn Colin Westerwoudt en Pim Pelser. Westerwoudt bekleedde eerder marketing & sales functies bij Deli XL (nu Bidfood, red.) en Douwe Egberts. Medeoprichter Pim Pelser is daarnaast directeur van Brandvitamins, initiatiefnemer van Stichting DoSocial.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek